Det utlovade mailet dårå, tyckte väl bara att det inte är mer än rätt att få deras syn på saken så det inte blir alltför vinklat
:
HEJ
TACK , JAG VET. VI HAR GJORT VAD VI KUNNAT FÖR ATT LAGA BILEN . KUNDEN HAR
FÅTT PENGARNA TILLBAKA EFTER NÅGRA TURER EL RÄTTARE SAGT OTURER.
MED TANKE PÅ ATT VERKSTADEN MISSADE PÅ NÅGRA PUNKTER, ÄR DOCK ÅTGÄRDADE NU.
MEN NÄR KUNDEN KÖR RALLY PÅ SMÅVÄGARNA PÅ MAX VARVTAL, ÅKTE SJÄLV MED. MAX
VARV 2AN Å 3AN , LITE ÅT RALLYHÅLLET TILL .SÅ TOG VI TILLBAKA BILEN. ANNARS
HADE BILEN VARIT SÖNDERKÖRD INOM SINOM TID.
JAG SATT OCH TOG I HAND MED KUNDEN SJÄLV OCH HAN FICK PENGARNA TILLBAKA, NÄR
VI SIST SKILDES ÅT. DÅ VAR DET INGA HÅRDA ORD.
GIVETVIS DET ÄR ALDRIG ROLIGT FÖR NÅGON NÄR MAN ÄR MISSNÖJD OCH BILAR
KRÅNGLAR. DET HÄNDER VARJE DAG OCH INGEN ÄR VINNARE I SLUTÄNDAN . JAG TYCKER
DET ÄR FÖR DJÄVLIGT ATT HÄNGA NÅGON PÅ DETTA SÄTTET. KOMMER DETTA ATT FORTGÅ
SÅ FÅR VI ÖVERVÄGA NÅGON FORM AV ANMÄLAN. JAG TROR INTE DET HJÄLPER ATT JAG
LÄGGER MIG I DISKUTIONEN PÅ DETTA SÄTT. OLYCKOR HÄNDER OCH VI HAR RÄTTAT
TILL DEN.
MVH
THOMAS