Tja som nybliven husägare får man ju med lite otrevliga saker på köpet har tex 4 hankatter som märker revir på min bro och bil ja allt på tomten det går inte ha nått ute så är det katt piss på dom. nän som har nått bra tipps hur man slipper dessa otrevligheter
Har liknande problem med min hund. Han kan ligga i soffan och pissa sig själv i munnen Han pissar precis överallt inomhus.
Årets husdjur
Ja ellerhur Han skäller konstant, pissar inne 3-4 ggr om dagen, sket inne för en halvtimme sedan Funderar på att köra ut och dumpa aset i nån skog eller nåt
There is no theory of evolution, just a list of creatures Chuck Norris allows to live.
To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Ja ellerhur Han skäller konstant, pissar inne 3-4 ggr om dagen, sket inne för en halvtimme sedan Funderar på att köra ut och dumpa aset i nån skog eller nåt
Hmm, beror inte det lite på ägaren till hunden hur den har blivit lärd att göra? //Dunken
Har liknande problem med min hund. Han kan ligga i soffan och pissa sig själv i munnen Han pissar precis överallt inomhus.
Årets husdjur
Hur gammal är hunden? Ras? Låter som det är dags att börja om från början med rumsrenhetsträningen Min ena hund här dröjde ungefär 10 månader innan hon blev rumsren, slutade efter hon löpte och fick lite ordning bland hormonerna. min andra hund var typ rumsren redan när han var 10 veckor...
Vi hade problem med katter här också och då har vi 3 hundar. Men till saken katterna kom hit på natten och härjade. Vitpeppar, och citron/lime frukter har fungerat bra också. Sen att grannen sköt en katt som terrorizerade alla grannarnas katter gjorde nog sitt också!
Årets husdjur
det finns hjälp att få! hund och ägare behöver gå till en hundtränare som förstår sig på den psykologiska biten...Gör det, du kommer få valuta för pengarna!