2947
Sök

Avslutad : Karlstad Street Meet #1 Stoppade tråden pga förbjud mot bilträff på ikea. och pga noll respekt mot mej!!

FritidsPålis
43 Inlägg
1 maj 2008
Jag föreslår parkeringen vid Skutberget den som är närmast badplatsen, där finns en grillstad om jag inte minns fel kan ta en titt idag, detta är en grus parkering!

Its nice to be important, but its more important to be nice!!

145 Inlägg
1 maj 2008
20 blir bra tycker vi smile

Servicetekniker
160 Inlägg
1 maj 2008
Kanske kommer förbi och tittar lite...

Om det ska lekas å ha sig tror jag inte att Wåxnäs industriområde är ett hett tips då polisstationen ligger alldeles brevid där.

OG9-3 2.0T Sport Edition

12 Inlägg
1 maj 2008
Tja ja kommer om ja hunnit få ihop bilen

Cnc-operatör
608 Inlägg
1 maj 2008
Trådstartare
Timp skrev:
tror att de här kan bli riktigt bra smile

Tror jag med! tongue

Sofia | Cadillac Series 62 Six Window Sedan

19 Inlägg
1 maj 2008
Perfekt, då kan jag komma smile

Cnc-operatör
608 Inlägg
1 maj 2008
Trådstartare
Goofys skrev:
Jag föreslår parkeringen vid Skutberget den som är närmast badplatsen, där finns en grillstad om jag inte minns fel kan ta en titt idag, detta är en grus parkering!

jess kolla läget där du smile kollat på eniros flygfoton över skutberget å de va bra storparkering där smile

Kanske är bara jag som vill grilla eller?! tongue

bilbyggare
116 Inlägg
1 maj 2008
ja kommer så skriv upp mej..

Är fruktansvärt bilintresserad men det är väl alla här inne...

Egen företagare
864 Inlägg
1 maj 2008
Om jag inte börjat skruva isär bilen för lackering så kommer jag nog smile

Riktiga män luktar DIESEL
Patrik´s Maskintjänst
www.skogsforum.se

Cnc-operatör
608 Inlägg
1 maj 2008
Trådstartare
snurbo_diesel skrev:

Trevligt tongue du får vänta me att börja skruva t den 17e wink

Egen företagare
864 Inlägg
1 maj 2008
__pepita__ skrev:
snurbo_diesel skrev:

Trevligt tongue du får vänta me att börja skruva t den 17e wink

Jag får väll kanske göra det då smile vi får se smile

Riktiga män luktar DIESEL
Patrik´s Maskintjänst
www.skogsforum.se

54 Inlägg
1 maj 2008
Denna träff kommer jag nog inte på men, lycka till med att sätta ett bestämmt antal bilar.. folk kommer höra "det är bilträff där o där" och sen woops så kom volvoraggarna och ni är en 50pers till... smile

3 Inlägg
1 maj 2008
Hallå alla motorligister ni vet väl att idag startar Torsdagsträffen vi Cafè Slussvakten i Haga Karlstad välkommna att snacka skit och fika vi kör igång kl 18.00. Jag tar med mej Karlstads snyggaste bil!!!!! Jimmy delar ut priser till motorcyklar och bilar efter eget huvud. Så upp å hoppa blir det fint väder ä de fullt på parkeringen. efteråt crusar vi runt på stan lite (om inte snutarna spärrar av alltså!!!)

262 Inlägg
1 maj 2008
De låter grymt smile kl 18 ikväll dÅ!

Följ gärna mitt projekt: Volvo v70N http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=209063

Cnc-operatör
608 Inlägg
1 maj 2008
Trådstartare
OLDS4T8 skrev:
Hallå alla motorligister ni vet väl att idag startar Torsdagsträffen vi Cafè Slussvakten i Haga Karlstad välkommna att snacka skit och fika vi kör igång kl 18.00. Jag tar med mej Karlstads snyggaste bil!!!!! Jimmy delar ut priser till motorcyklar och bilar efter eget huvud. Så upp å hoppa blir det fint väder ä de fullt på parkeringen. efteråt crusar vi runt på stan lite (om inte snutarna spärrar av alltså!!!)

hm..kanske vore nått tongue får jag med mej en bil t från säffle så kommer jag tongue

3 Inlägg
1 maj 2008
Ni ä alltid väkommna, varje Torsdag fram till September

DREAMTEAM
248 Inlägg
1 maj 2008
Jag ville bara tippsa om att en träff samma datum som Edaträffen är kanske hade varit bra?
För det innebär ju att man under hela dagen befinner sig på Edaträffen och när den är slut (runt 17 tiden) så blir det karavan ner till karlstad... eller?

Volvo 240 GL-R -90 (No turbo shit, just real power)
Volvo 240 DL Turbo -78 (Turbo projekt)
Vw Golf V "TSi" -08 (Das Auto)

DREAMTEAM
76 Inlägg
1 maj 2008
Nybakk_240 skrev:
Jag ville bara tippsa om att en träff samma datum som Edaträffen är kanske hade varit bra?
För det innebär ju att man under hela dagen befinner sig på Edaträffen och när den är slut (runt 17 tiden) så blir det karavan ner till karlstad... eller?

uhh min gode vän tommie =P du är inte dum du... måste snacka med dig hör av dig innom en snar framtid big_smile

The Silver Beast And The Red Lady

Jajjemen!
1 512 Inlägg
1 maj 2008
Nybakk_240 skrev:

När är edaträffen?
De va ingen tokig idé de Tommy!

Är den inte låg vill ja inte ha den.
Cutting springs isn´t just for fun, its an addiction.

Sök