Jag är där då, och vi ska fan bli fler än i söderhamn , någon som hann med å räkna bilarna där?
Försökte en gång, kom till 50 typ och då hade jag nog bara kikat ungefär hälften av parkeringen.. Men eftersom tråden om den träffen döptes om till 100+ så lär nu nån ha räknat lite bättre än mig iaf =P
Jag skall ut inatt och se mig runt på 3 alternativa mötesplateser Detta kommer ju tyvärr att attrahera riddarna i blått och vitt...dem har ju tyvärr varit på alla "träffar" hittills...
...skall kika lite och fundera lite, återkommer med "plats" under morgon dagen...hade jag tänkt..
Låter bra det har fortfarande inte kommit fram till nå't ställe, fick sitta och uggla inne på statoil, tills polisbilen som parkerade bredvid, gått sina varv runt bilen och kikat in i den, ätit sin pizza respektive korv och druckit sin läsk, samt tankat sin bil, så man vart på inne på statoil...lääääänge ikväll
Men ~ 400 besökare på 5 ½ timme.....får väl räknas som okej ^^ Det är väl lite fler än ett 30-tal som sagt till mig...än så läge...att dem skall komma