3556
Sök

Inför: Officiell Vårcrusing | Ghostmeet (60-tal anmälda) | Hudiksvall | Lördag - 17/5

Mr White
1 072 Inlägg
46 Inlägg
12 maj 2008
Jag kommer att stanna kvar i Hudik denna kväll smile Så fortsätt räkna med mig tongue

Angående platsen så är det ett enormt farthinder när man ska ut på håstaholmen, men det går att köra till höger genom en parkering istället.
Senast redigerat av mackan_levin (12 maj 2008)

286 Inlägg
12 maj 2008
mackan_levin skrev:
Jag kommer att stanna kvar i Hudik denna kväll smile Så fortsätt räkna med mig tongue

Angående platsen så är det ett enormt farthinder när man ska ut på håstaholmen, men det går att köra till höger genom en parkering istället.

Men fan vad bra att du kom fram till att stanna smile

Där har jag tur att Lianan ser ut som en traktor på höjden och att jag inte åker saaben i varje fall big_smile

46 Inlägg
12 maj 2008
Ja, kände att jag inte kunde svika hemorten wink

hehe, tur för dej ja, men resten av gänget läre nog få undvika hindret.

904 Inlägg
12 maj 2008
Fasen också. samma dag som vi ska ha 10 års träff sen 9an..

De ska va gött å leva

Volvonörd
1 187 Inlägg
12 maj 2008
01 | Ghost-ST | Skoda Octavia II
02 | Gamlingen | Volvo V40
03 | Simon_N | Volvo V50 T5 AWD
04 | KottenV70r | SAAB 9-5 Aero
05 | MariaTic | Audi S4
06 | Norde | Fordon? Lätt berusad på kryckor?
07 | PuppPutte | Fordon?
08 | Tega | Skoda Octavia II RS?
09 | MrInfinity | Audi A3 1.8Ts Quattro
10 | mariks | Fordon? Samåkning ^^^
11 | immy | Dodge Ram 1500 Hemi 5.7
12 | Skapligt | På nåt musigt sätt, kommer han också...
13 | Robban 245 | Volvo 245
14 | tal0n | Volvo 855 T5
15 | Johan_s4 | Audi S4
16 | Rolf S | Toyota Celica GT
17 | bmx | SAAB 900s
18 | T5Black | Toyota Soarer GT-T
19 | Jorsten | BMW 523i
20 | Dekan | Audi S2 Avant
21 | Mackan_Levin | Volkswagen Corrado VR6
22 | J-Amundson | Fordon?
23 | Lindberg88 | Volvo 745
24 | Lo_row | Volvo 850 SE
25 | ryssen85 | Volvo S40 T4
26 | perssonheterjag | Audi A4 1.8T Quattro
27 | svanstrom | Dodge Dart GT Hard Top
28 | redspeed | Mazda RX7
29 | Lundström | Toyota MR2
30 | MilkmansRacing | Volvo 850 GLT
31 | Tompak | Volvo S70 2.5 T "with driver"?
32 | uranium | Subaru Impreza GT
33 | D4nN3-85 | Volkswagen POLO GTi
34 | Cochise | Toyota Corolla
35 | Mackan850 | Volvo 850 R
36 | Mats_T5 | Volvo 854 T5R T-Gul
37 | _Ericsson_ | Seat Leon 1.8T 4x4
38 | falk | Volvo C70 T5
39 | Izual | Subaru Impreza GT
40 | Joas_86 | Volvo S70 T5
41 | LimitedJags | Jaguar
42 | Wach | Fordon?
43 | Mokko | Suzuki Liana
44 | MickeTuncer | BMW M3
45 | pars | Volvo 940
46 | MattiasA | Opel Record
47 | party_ante | Volvo V70 T5
48 | zeg | Volvo 855 T
49 | Hanning | Saab 9-5 2,3t
50 | TheRefunder | Volvo 740

Sponsorer 2013:
SBS Reklam Söderhamn, Nordqvist Bilvård Söderhamn, Meca Söderhamn, Lindkvist & Söner Billackering AB, Skruvat.se, Pinass Fastfood, BDS-Bilakuten Bollnäs, Vågbro Glas Söderhamn, Kajakshoppen Söderhamn
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=194391

Ghost-ST
12 maj 2008
Trådstartare
mackan_levin skrev:

hehe det finns inte ett farthinder så långt ögat nåt på den vägbeskrivningen dit träffen är, finare asfalt får man leta efter på dessa breddgrader wink docl så är parkerigen av grus, så inget nerdammande utav bilar tack! tongue

...men som sagt finns INGET farthinder där, tro mig! smile

Med Vänlig Hälsning

saabtok
1 306 Inlägg
12 maj 2008
Hoppar in i tråden lite  kör en träff i söderhamn igen  helgen efter http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=85902

SAAB= Se Andras Avundsjuka Blickar

Ghost-ST
12 maj 2008
Trådstartare
Tompak skrev:
Mokko skrev:
mackan_levin skrev:
Jag funderar på att åka ner till Gävle på garaget-träffen istället... Men har inte bestämt mig än, får se vart det kommer mest bilar/folk

Men Mackan, itne ska du väl svika Hudik nu inte ? wink

kanske drar dit ja me, får se hur de blir

Kan ju inte lämna hudiksvalls cruising + ghostmeet....för en garagetträff i Gävle?! wink

Med Vänlig Hälsning

Ghost-ST
12 maj 2008
Trådstartare
...för övrigt så kommer jag att uppdatera listan i denna tråden imorgon..parkerade bilen inatt och kom i säng vid halv fem imorse vi...efter 280 mils bilresa / 4 dygn...

God Natt! smile

7 100 Inlägg
12 maj 2008
ja kommer inte iaf,har andra saker för mej!

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

Ghost-ST
12 maj 2008
Trådstartare
Greatsnyggo skrev:
Hoppar in i tråden lite  kör en träff i söderhamn igen  helgen efter http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=85902

Inte för att klaga, men det finns ju en tråd om det smile
Senast redigerat av Ghost-ST (12 maj 2008)

218 Inlägg
13 maj 2008
ja hoppas ni skämtar att träffen ska vara på en grus parkering?! yikes finns ju många ställen för 50 bilar me asfalt. lidl,kvantum,åhlens,fyren,kajjen mm.

//"Sprit ger män kvinnliga hormoner, efter några groggar kan vi varken köra bil eller hålla käften" :)

1 418 Inlägg
13 maj 2008
varför blir det inte på lidl parkeringen som vanligt?

Säger precis som jag tycker och tänker! Har alltid gjort och kommer alltid att göra det :)
Yttrandefrihet på Garaget.org? Nej tydligen inte.

46 Inlägg
13 maj 2008
Oj, fel av mig. trodde det var ute på håsta holmen.

Kan ju inte vara på grus? yikes Det blir ju grus de wink
Håller med Tompak om att det finns många fler ställen som det är asfalt på.
Lidl är ju enligt mig det bästa stället, får lätt plats 80 bilar och så är det asfalt och det ligger bra till.
Senast redigerat av mackan_levin (13 maj 2008)

Truck Driver
73 Inlägg
13 maj 2008
De är väl asfalt hela vägen ut vid kajen. De är väl inge grus där.. De är ju bara närmast mot tåget..

T-Gul Svensk såld manuell

Ghost-ST
13 maj 2008
Trådstartare
Tompak skrev:
ja hoppas ni skämtar att träffen ska vara på en grus parkering?! yikes finns ju många ställen för 50 bilar me asfalt. lidl,kvantum,åhlens,fyren,kajjen mm.

Tror knappast att man skämtar om vart träffen skall vara och sedan låter 2500 besökare läsa, och x-antal planera att komma, allt för att sedan säga att man skämtat wink

LIDL har klagat till mer än ett håll och det är ENBART pga att vissa inte har kunnat sköta sig, så den möjligheten är tyvätt förbrukad för tillfället.

Åhléns-garaget får man ej vistas i kvällstid + att det ligger VÄLDIGT nära hyresgäster.

Fyren-parkeringen får man ej vistas i kvällstid + att det ligger VÄLDIGT nära hyresgäster.

Kvatum / Prix har parkeringsförbud efter affärstid + att dem stänger 21:00, samt att dem har securitas bevakning med åtgärd, vilket innebär att dem ringer dit polisen  på 2 minuter om dem vill.

Kattvikskajen, är orimligt att passera in/ut till....då det är officiell cruising i staden...och cruising-ledet kommer att gå förbi Nilssons-EL...vilket gör korsandet utav den vägen till högst svårt....då man skall över med 50-100 bilar.....samt att grusvägen in från Håstaholmen...ej får brukas för genomfart, samt att den är i för dåligt skick för många av bilarna...

Så inget av dem förslagen var speciellt konstruktiva, tyvärr...sen 50 bilar, det är det antal folk som skrivit i denna tråden att dem tänker komma, skall man sedan lyssna på alla som sagt att dem skall komma till mig eller till kompisar etc, så var det länge sedan det passerade 100 smile Men, som vanligt så kommer sällan alla som sagt att dem skall komma.

Med Vänlig Hälsning
Senast redigerat av Ghost-ST (13 maj 2008)

Ghost-ST
13 maj 2008
Trådstartare
mackan_levin skrev:
Oj, fel av mig. trodde det var ute på håsta holmen.

Kan ju inte vara på grus? yikes Det blir ju grus de wink
Håller med Tompak om att det finns många fler ställen som det är asfalt på.
Lidl är ju enligt mig det bästa stället, får lätt plats 80 bilar och så är det asfalt och det ligger bra till.

Alltså, LIDL är ju bästa stället, det tycker även jag, det är därför det har varit mitt första val dem andra gångerna, men tyvärr så funkar det ju inte längre, pga hur det har sett ut dem senaste gångerna...

Med Vänlig Hälsning

171 Inlägg
13 maj 2008
Ghost-ST skrev:
...för övrigt så kommer jag att uppdatera listan i denna tråden imorgon..parkerade bilen inatt och kom i säng vid halv fem imorse vi...efter 280 mils bilresa / 4 dygn...

God Natt! smile

joo jag såg bilen din igår vid hemköp, måste säga att den är förbannat fin smile

Ghost-ST
13 maj 2008
Trådstartare
Hanning skrev:
Ghost-ST skrev:

God Natt! smile

joo jag såg bilen din igår vid hemköp, måste säga att den är förbannat fin smile

Man tackar smile Jo, för att vara en bruksbil som skall gå 5000-6000 mil om året och ta sig fram i dem norra delarna av Sverige och Norge, så har vi fått till en bra kompromiss mellan utseende/framkomlighet! smile

Med Vänlig Hälsning

Sök