2459
Sök

Idétorka angående 850 fronten.

Motorburen Ungdom
499 Inlägg
6 maj 2008
Trådstartare
Tjenare!

Ni som har 850 front eller ja, spojler eller man ska säga på era 740. Hur har ni satt fast dom ? Vad kapade ni bort för att få det att passa ? Jag har fått en liten idétorka och vet inte riktigt hur jag ska fästa den och så. Så berätta gärna hur ni har gjort eller hade gjort

Mvh Emil

Jag gasade upp den till 100 och slog i 2:an ..
Kolla in mitt projekt på mitt Galleri!
www.garaget.org/Triton

Motorburen Ungdom
499 Inlägg
6 maj 2008
Trådstartare
Ingen som vet hur man sätter dit en 850 spojoler ?

www.garaget.org/Triton

Arg Snickare
875 Inlägg
6 maj 2008
har inte dom flesta 940/960 spoiler på sina moddade 740? 850 front har jag nog aldrig sätt på en 740.

8 253 Inlägg
6 maj 2008
Du har väl nå fäste på sidan av skärmarna? Alltså på bilen, de ska flyttas ner 2,5cm har jag för mig.

Motorburen Ungdom
499 Inlägg
7 maj 2008
Trådstartare
volvo_r-optik  >>  Okej, njaa jag har sett ganska många 740 med 850 spoilers på sina bilar.

Marlboroman  >> Förstår inte riktigt du menar för jag har då inte sett några fästen, så som jag tänker mig så kommer jag bli tvungen att limma spojler rakt på min kofångare och sen spackla, slipa och lacka kofångaren samt spojlern. Men jag vet inte riktigt om det blir bra, därför jag ville veta vad ni visste och hur ni har gjort.

www.garaget.org/Triton

Volvo Nörd
85 Inlägg
17 november 2008
Du höjer balken tills spoilern ligger bra fäster me 4 skruvar i balken ungefär på mitten sen har du fästena där skärmarna är fästa längst fram där sätter du en plåtbit och bockar så du får ut den till hålet på spoilern klar. Sök annars efter det på google och se om du kan hitta Jocke.Linds sida

Volvo bygger traktorer, Saab bygger flygplan. Jaha vad har det med saken att göra ? inte fan ska du väl flyga med bilen eller hur ? Därför e Volvos växellådor bättre än saabs :D

Sök