Då är det dags för bilträff i Varberg.
Samling kommer bli vid OK/Q8 Björkäng/FunCity Söndag 25/5 kl 15:00Vi samlas där och tjötar, kollar in bilar m.m ett tag. Vad som sker efter det är inte helt klart ännu men nån typ av aktivitet är tanken.
Bedömning av bilarna kommer att ske utav en lite jury som jag sätter ihop.
Den kommer att ta sin början så fort första bil rullar in på Björkäng.
Jag har ingen tidigare erfarenhet av att bedömma bilar så jag får improvosera lite. Om nån som har mer erfarenhet av det och känner att dom vill medverka i juryn får gärna höra av sig :-)
Tanken är också att bedömningen inte nödvändigtvis innebär att bilen med mest puts / dyrast kjolpaket kommer vinna utan alla har en chans.
Träffen är naturligvis helt gratis så det är bara att dyka upp :-) men det är inte fel om ni skriver en rad så jag har lite koll ;-)
1:a Pris
2:a Pris
3:a Pris
kommer att delas ut, vinnaren kommer även få ett fint diplom.
Dom som sponsrat med priser är:
P.Johanssons Bilvård Varberg DITECToveks Bil i VarbergAD Center i VarbergJag har funderat på detta med aktivitet och har fått tips om nån gård i sibbarp som har resturang och även olika aktiviteter som jag fatta det.
Detta kommer jag kolla upp i nästa vecka.
Eventuellt kan det bli så att jag måste göra nån typ av bokning så då kommer jag behöva lite underlag på hur många som kommer. Mer info om det i början på nästa vecka.
Tråd finns även på
vw.gtiklubben.nu /träff forum
Det är även planerat en kul-tur den 25 som kommer att sluta upp vid Björkäng, den avgår från Alingsås kl 12:00 och kommer att gå på lite rolig små/mc vägar ner till Varberg.
Det är chrix / GTI G60 som står för den.
Info om den finner ni här :
http://vw.gtiklubben.nu/forum/showthread.php?t=5307Tack för mig :-)