3956
Sök

Behöver kontakter för framtida små arbeten (motorhuv m.m.)

Lastbilschaufför
78 Inlägg
16 maj 2008
Trådstartare
Tjena tjena!

Jag ska då i sommar börja bygga lite på min bil jag köpte förra hösten (Saab 93 3D SE coupe 2.0t -02)
och kommer då först byta ut lite saker, tex behöver jag veta nån i skaraborgs regionen kanse som gör Kolfiber delar. Behöver även nån som kanse kan komma med ideer hur jag ska göra min huv(ska va samma färg som bilen tror jag), vilket matrial m.m. det som påverkar är ju såklart priset och kvaliteten (kommer antagligen kontakta personen som kan göra detta och höra lite med priser m.m. nämner även vad som ska göras då)

så, kortfattat för dom som inte orkade läsa:

*Kolfiber delar, Skaraborgs regionen? (kanse Västra Götaland?)
*Motorhuv, Whatever Matrial, Skaraborgs regionen? (kanse Västra Götaland?)

För en Saab 93 Coupe -02

(kan även skicka svar som ett meddelande om du vill)
Senast redigerat av Nivius (16 maj 2008)

Lastbilschaufför
78 Inlägg
27 maj 2008
Trådstartare
kul om nån kan svara iallafal

238 Inlägg
27 maj 2008
Måste bara fråga en sak innan jag skriver något annat...

Du är medveten om att "kanse" stavas "kanske" och "matrial", "material". Inte för att det spelar så stor roll, men eftersom du kan stava till lite mer avancerade ord så tänkte jag bara uppmärksamma dig på detta...

Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.

Lastbilschaufför
78 Inlägg
27 maj 2008
Trådstartare
Sued skrev:
Måste bara fråga en sak innan jag skriver något annat...

Du är medveten om att "kanse" stavas "kanske" och "matrial", "material". Inte för att det spelar så stor roll, men eftersom du kan stava till lite mer avancerade ord så tänkte jag bara uppmärksamma dig på detta...

anledningen till att jag kan stava fel ibland är att jag har dyslexi, men jag förstår inte varför det enns är viktigt att påpeka så helt oviktiga saker i en tråd som inte handlar om det? eller du kanse inte fattade vad jag menade med "kanse" eller "matrial" jag menar...  menningen med att skriva är väll att man ska förstå vad nån annan menar? och du förstog inte? nästa gång du får för dig att ordmarkera nått så onödigt så borde du lägga en tanke till... "är jag bara en onödig språk polis eller förstår jag inte vad han menar?"

när du inte fattar, var god och rätta, annars så fyller det nog ingen funktion då dom flesta här på garaget har gått i skolan och har antagligen avancerat från dagis skrift till vilken nivå dom nu KAN nå. ingen anledning att poängtera det.

och detdär med att du menar att jag kan skriva "avancerade ord" men stavade fel på 2 enkla? så löjligt sätt att bemöta nån så jag låter det vara okommenterat

238 Inlägg
27 maj 2008
Då ursäktar jag mig, funderade faktiskt ett tag på om det var så att du kunde ha dyslexi. Men eftersom du stavade rätt på mer "avancerade" ord, trodde jag du var ännu en av de "barn" som tror att det är "häftigt" att stava fel och att använda en gramatik som gör att texten ser ut att vara körd i en mixer med filter för alla skiljetecken.

MVH / Sued

PS Ska se om jag kan leta fram något åt dig

Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.

3 121 Inlägg
27 maj 2008
krille_hlm här på garaget är duktig på att göra prylar i kolfiber!

Lastbilschaufför
78 Inlägg
27 maj 2008
Trådstartare
viccoA skrev:
krille_hlm här på garaget är duktig på att göra prylar i kolfiber!

tackar! ska kontakta han, bara bra å höra flera, konkurans är bra wink

Sök