med fälg på, coilen sitter dock inte fast uppe i tornet, vilar bara mot väggen
d som kom med betsällningen
härligt me fina detaljer. i varje ändå på bromsslangarna
coilovers
mmmmmh
vart uppe me framvagnen och fått den blästrad sen lämnat den till krille som laggt på en jääävla massa lager me syragrund och lack. så den jÄVELN KOMMER ALDRIG ROSTA MER
naaajs. syd att rosten har rest plåten lite var stans. ah skit i d bra blev d iaf (kristian ofc)
fick tips av krille att d stog en GTE på fraggen (VA I HELVETE) så jag åkte dit och dealade me den ansvarige och tog vad jag ville ha, blev elhissar dörrsidor tank bakvagn och lite smådetaljer... tog typ d som gick att använda. synd för den va rätt fin i övrigt..
tagit ut bussningar och annat från den förra framvagnen och moterat på den nya
ur me d gamla. anledningen till allt detta jobb va r för att d blev fel på mina ombyggda fästen för 440ins motorkuddar, hela motorn lutade för mkt bakåt... och kuddarna va helt kass, märkte jag förs när jag satt i allt 8-)
satt ihop övre lagret och coilen, och monterat dessa. samt satt fast spindeln
så. nu justerringen nerskruvad i bott och dämparn ihoptryckt, så såhär låg blir den, om man inte räknar me tyngd från kaross och motor så, den sjuker la ner 5cm till lr ngt sen
andra frächare skärmar. har ritat ut var breddarn hamna för att kunna c var jag kan klippa
klipp klipp, vill ju inte ha plåt som kan ta i däcken. och eftersom detta inte e GTEskärmar måste detta göras, d riktiga skärmarna e urklippta från början, men inte så här långt upp
sådär, urklippt och utvikt. gjorde detta för att ge stapilitet åt plåten samt om nu mot all förmodan ett däck skulle komma såhär högt upp inte bli uppskuret lr ta tag i och förstöra hela skärmen, har även efter bilden tagit och värmt innerskärmen och fått den nästan rakt ut
jaha, fick ett ryck när d sjukt deprimerande vädret äntligen bedarrade... så här kommer en kortfattad sumering av dagens bravader
sååååja. har man ingen motorlyft så fixar man annat bekvämare
eeeehm... ja, ah, tar d senare
sådäer, eftersom drivaxeln på denna sidan inte går att dela får man ta av fjäderbenet (axeln sitter JÄVLIGT fast i navet )
såå.. nu sitter motorn i.. vart tvungen å hänga på fronten för att kolla markfrigång numera, jämför me den andra bilden utan motor i.. och man kan säga typ.... HELVETE va lågt d blev där kommer fan ingen fot imellan, knappt en tå
tänkte sätta styrboxarna lite fint såhär på tunneln, va tycks ?
tycker jag ser rätt "seriöst" ut iaf. lättåtkommligt och fint
JO... d e ju såhär va.. jag kommer ju förmodligen att köra me den lådan som sitter i nu (volvo) och denna har digital signal för hastighetsmätaren, orginal ör d mekanisk.. detta skiter ju sig om man skall få ihop d. så jag tog min fina Acewell som jag skulle haft på min gamla enduro soch satte i i en rostfri pkåt.. så nu blev d allt lite frächare. kör ju nu sen då me dennes digitala givare, ngn som har koll på om d e ok att byta mätare ?
kommer sätta lite mätare runt omkring me, beror på vad jag kommer c med den rätta ratten.. onödigt att köpa mätare som ändå man inte ser.. kommer senare d där