Regler: Ta en egen bild på det ni köpt! Inköpsställe skall vara med Pris skall också vara angivet
Gäller inte bara bildelar.. kan vara kläder, mc, godis you name it!
Phaetoon skrev:
Jag var på Netto och köpte Coca-Cola. Räknas det? Nja. Det senaste riktiga jag köpte var faktiskt tvätthanddukar och en ledlampa (usb) till den bärbara datorn. Ett par skiftnycklar och en fast 13-nyckel blev det också.
inte ens moderatorerna kan följa reglerna illa illa
tänkte precis påpeka det. hehe. dom som är så duktiga(A) fy skäms killar
Regler: Ta en egen bild på det ni köpt! Inköpsställe skall vara med Pris skall också vara angivet
Gäller inte bara bildelar.. kan vara kläder, mc, godis you name it!
Phaetoon skrev:
Jag var på Netto och köpte Coca-Cola. Räknas det? Nja. Det senaste riktiga jag köpte var faktiskt tvätthanddukar och en ledlampa (usb) till den bärbara datorn. Ett par skiftnycklar och en fast 13-nyckel blev det också.
inte ens moderatorerna kan följa reglerna illa illa
tänkte precis påpeka det. hehe. dom som är så duktiga(A) fy skäms killar
Vi kan bara våra egna regler. Eller inte ens det ibland Men i det här fallet så får jag nog skylla på mitt låga blodsocker. Fanns en anledning till att jag som diabetiker gick och köpte Coca-Cola. Jag var lite lagom väck när jag satte mig vid datorn och tog det lugnt.
Back to topic.
| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
Lämna bilen hos verkstan idag (läs tors.) för oljebyte + filter å så skruva dom ur stiften å spruta ner rostlösning för att få bort sot å klegg. Var: Emilssons bilverkstad i Falköping (Finns fan ingen bättre verkstad!) Pris: Dryga 1000-lappen