Hade inte sett vanilj colan på jävligt länge, men när jag flyttade upp till katrineholm så såg jag den i en "Utländskt" hörnan på Ica tillsammans med massa andra goda läskdrycker! finns ju en läsk som smakar som jenka tugummina om det är någon som känner igen smaken? riktigt god..
Hade inte sett vanilj colan på jävligt länge, men när jag flyttade upp till katrineholm så såg jag den i en "Utländskt" hörnan på Ica tillsammans med massa andra goda läskdrycker! finns ju en läsk som smakar som jenka tugummina om det är någon som känner igen smaken? riktigt god..
Root Beer somsagt.. Så jävla god! Brings back memories from LA 4 me!
Hmm på tal om Cola vanilj, fanns det inte en Pepsi med citronsmak också? Typ Pepsi twist eller vad den hette.. Finns den fortvarande kvar? För jag blev plötsligt jävligt sugen på den
å fy fan... lika nasty som cola lime. :p fast de slår inte pepsi jazz med smaken "strawberry cream". Only in USA...
Orkar inte läsa igenom hela tråden,men i Sthlm så har citygross i Kungens Kurva både Vanilla Coke och Cherry Coke. Men de står inte bland övrig läsk,utan bland utländska matvaror. De har även Dr.Pepper och Root beer!
har hört att den fortfarande säljs i många länder men tyvär inte i sverige Hittade en sida som verkar ha namninsamling till det här: http://www.fuska.se/vanillacoke/ 41 000 så långt skriv på du med!