ja körde med en farlig variant.. en genomskinlig mapp.. typ grön eller nått så de precis syns igenom, där hade ja massa svar på olika saker.. de funkar kanon bra å man fick juh inte ha papper framme.. men mappen gick
Jag hade prov senast idag i motorstyrning, går också el sista året, då stog en polare i klassen som hade gjort provet bredvid mig och gav mig lite svar på det jag inte kunde :p Notera att läraren satt typ 5 meter ifrån. Sen har vi en annan flum lärare, en såndär civilingenjör som inte fick nåt bättre jobb, på hennes prov tex installation och sånt trevligt, satt de flesta och sa nästan i vanlig ton svaren till varandra. Fusklappar hade nog hela klassen med sig till hennes lektion :p
Jag brukar köra med en hatt, du lägger fusklappen i hatten och lägger den upp och ner på bänken. **l___l** Har föresten jägarexamen prov imon, önska mig lycka till!!
Jag brukar köra med en hatt, du lägger fusklappen i hatten och lägger den upp och ner på bänken. **l___l** Har föresten jägarexamen prov imon, önska mig lycka till!!
Hehe . det där tricket känner man igen!
"Svajande tomgång, avgasknallar och en ny luftmassemätare per år på en originalare, de e najs!" /Marcus "Mäki" Källström
Hehe! Nu är de löst iaf.. Nu har jag pluggat hela dagen och tror ja klarar detta nu iaf (utan fusk) Känns genast bättre när man kan de säkert istället för att oroa sig=P haha Hade panik efter ja pluggat i 7 timmar och inte fattat men nu börjar de släppa ^^
Har du en MP3 eller Ipod som kan spela in ljud så läser du bara upp frågorna och svaren och spelar in med MP3n eller Ipoden. Sedan när du ska ha själva proven så säger du att du konsentrerar dig mycket bättre med musik och så lysnar du på det du spelade in i stället.
Haha de brukar vi med göra.. Eftersom ja går el så har vi alltid blåbyxor på oss och massa verkyg och spänningsprovare på oss. Så slår vi alltid spänningprovaren in i vägguttaget o slår ut jordfelsbrytarn så salen och korridoren slockanr så han fpr gå o sätta på den igen mdans vi snokar i hans pärm och fotar provet har inte pluggat på ett enda prov under hela 3:an förutom nu. nu har ja liksom frågonra och svarekn men de är så himla mkt:S så därför =P
får väl hoppas att du oxå växer upp och inser att fan jag kunde nog haft nytta av det där...!
Haha de brukar vi med göra.. Eftersom ja går el så har vi alltid blåbyxor på oss och massa verkyg och spänningsprovare på oss. Så slår vi alltid spänningprovaren in i vägguttaget o slår ut jordfelsbrytarn så salen och korridoren slockanr så han fpr gå o sätta på den igen mdans vi snokar i hans pärm och fotar provet har inte pluggat på ett enda prov under hela 3:an förutom nu. nu har ja liksom frågonra och svarekn men de är så himla mkt:S så därför =P
får väl hoppas att du oxå växer upp och inser att fan jag kunde nog haft nytta av det där...!
mm vi får nog hoppas på de, för de finns ju ingen som fuskat med något som tur är
fattar fortfarande att inte någon har nämt IPOD NANO! asså den skiten hjälpte mig igenom SÅ MÅNGA prov sista året i gymnasiet (dum som inte kom på det när jag gick i 2an) alltså det vara bara att skriva ner frågor och svaren som anteckning sen lägga in skiten i ipoden och visa det som antecking, hade skiten mellan tröjan och armen, bara att ta fram skärmen och köra, GRYMT EFFEKTIVT!
Why don't we cut you up into little pieces and feed you to your pooches? Hmm? And then we'll see how loyal a hungry dog really is
fattar fortfarande att inte någon har nämt IPOD NANO! asså den skiten hjälpte mig igenom SÅ MÅNGA prov sista året i gymnasiet (dum som inte kom på det när jag gick i 2an) alltså det vara bara att skriva ner frågor och svaren som anteckning sen lägga in skiten i ipoden och visa det som antecking, hade skiten mellan tröjan och armen, bara att ta fram skärmen och köra, GRYMT EFFEKTIVT!
Jo om man inte har en lärare som är som en hök över en.
Om du fuskar, jag hoppas att du misslycka med allting ty du går inte i skola för att sova men för att läsa därmed lycka med dina tester. Jag vill inte vara elak men så är det!
varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org