2252
Sök

Tips om hur man kan fuska till ett prov? :S

SQ
1 343 Inlägg
20 maj 2008
ja körde med en farlig variant.. en genomskinlig mapp.. typ grön eller nått så de precis syns igenom, där hade ja massa svar på olika saker..  de funkar kanon bra big_smile å man fick juh inte ha papper framme.. men mappen gick wink

Ljudnörd!

11 Inlägg
20 maj 2008
Jag hade prov senast idag i motorstyrning, går också el sista året, då stog en polare i klassen som hade gjort provet bredvid mig och gav mig lite svar på det jag inte kunde :p Notera att läraren satt typ 5 meter ifrån. Sen har vi en annan flum lärare, en såndär civilingenjör som inte fick nåt bättre jobb, på hennes prov tex installation och sånt trevligt, satt de flesta och sa nästan i vanlig ton svaren till varandra. Fusklappar hade nog hela klassen med sig till hennes lektion :p

801 Inlägg
20 maj 2008
skriv på underarmarna och ha en långtröja på dig, det funkar med. jobbigt om det blir varmt bara tongue

Student
96 Inlägg
20 maj 2008
Jag brukar köra med en hatt, du lägger fusklappen i hatten och lägger den upp och ner på bänken.  **l___l** Har föresten jägarexamen prov imon, önska mig lycka till!!

ne men gud, här luktar ju kiss

190 Inlägg
20 maj 2008
Flatout skrev:
Jag brukar köra med en hatt, du lägger fusklappen i hatten och lägger den upp och ner på bänken.  **l___l** Har föresten jägarexamen prov imon, önska mig lycka till!!

Hehe . det där tricket känner man igen! cool

"Svajande tomgång, avgasknallar och en ny luftmassemätare per år på en originalare, de e najs!" /Marcus "Mäki" Källström

SAAB♥SUBARU
1 636 Inlägg
20 maj 2008
Flatout skrev:

Lycka till och fuska inte på ett sånt prov.

126 Inlägg
21 maj 2008
Trådstartare
Hehe! Nu är de löst iaf.. Nu har jag pluggat hela dagen och tror ja klarar detta nu iaf (utan fusk)
Känns genast bättre när man kan de säkert istället för att oroa sig=P haha big_smile
Hade panik efter ja pluggat i 7 timmar och inte fattat men nu börjar de släppa ^^
Senast redigerat av Kuula (21 maj 2008)

375 Inlägg
21 maj 2008
Vd bra de då smile Lycka till imorn !!  smile

126 Inlägg
21 maj 2008
Trådstartare
Emelie_244 skrev:

Haha smile Tackar tackar =P 4 prov är en baggis wink

375 Inlägg
21 maj 2008
Kuula skrev:
Emelie_244 skrev:

Precis smile en sån inställning ska du ha smile Du får berätta imorn hur det gick smile

1 302 Inlägg
21 maj 2008
Har du en MP3 eller Ipod som kan spela in ljud så läser du bara upp frågorna och svaren och spelar in med MP3n eller Ipoden.
Sedan när du ska ha själva proven så säger du att du konsentrerar dig mycket bättre med musik och så lysnar du på det du spelade in i stället.

126 Inlägg
21 maj 2008
Trådstartare
Aa ja har mp3 och allt. men ja tror detta löser sig nu wink tack för hjälpen smile

126 Inlägg
21 maj 2008
Trådstartare
Emelie_244 skrev:
Kuula skrev:
Emelie_244 skrev:

Precis smile en sån inställning ska du ha smile Du får berätta imorn hur det gick smile

Det ska ja göra wink haha..

jon
76 Inlägg
21 maj 2008
Kuula skrev:
Haha de brukar vi med göra.. Eftersom ja går el så har vi alltid blåbyxor på oss och massa verkyg och spänningsprovare på oss. Så slår vi alltid spänningprovaren in i vägguttaget o slår ut jordfelsbrytarn så salen och korridoren slockanr så han fpr gå o sätta på den igen mdans vi snokar i hans pärm och fotar provet smile  har inte pluggat på ett enda prov under hela 3:an förutom nu. nu har ja liksom frågonra och svarekn men de är så himla mkt:S så därför =P

får väl hoppas att du oxå växer upp och inser att fan jag kunde nog haft nytta av det där...!

Chris

126 Inlägg
21 maj 2008
Trådstartare
chris850r skrev:
Kuula skrev:
Haha de brukar vi med göra.. Eftersom ja går el så har vi alltid blåbyxor på oss och massa verkyg och spänningsprovare på oss. Så slår vi alltid spänningprovaren in i vägguttaget o slår ut jordfelsbrytarn så salen och korridoren slockanr så han fpr gå o sätta på den igen mdans vi snokar i hans pärm och fotar provet smile  har inte pluggat på ett enda prov under hela 3:an förutom nu. nu har ja liksom frågonra och svarekn men de är så himla mkt:S så därför =P

får väl hoppas att du oxå växer upp och inser att fan jag kunde nog haft nytta av det där...!

mm vi får nog hoppas på de, för de finns ju ingen som fuskat med något som tur är
Senast redigerat av Kuula (21 maj 2008)

TI AMO INTER PER SEMPRE
224 Inlägg
21 maj 2008
fattar fortfarande att inte någon har nämt IPOD NANO! asså den skiten hjälpte mig igenom SÅ MÅNGA prov sista året i gymnasiet (dum som inte kom på det när jag gick i 2an) alltså det vara bara att skriva ner frågor och svaren som anteckning sen lägga in skiten i ipoden och visa det som antecking, hade skiten mellan tröjan och armen, bara att ta fram skärmen och köra, GRYMT EFFEKTIVT! big_smile

Why don't we cut you up into little pieces and feed you to your pooches? Hmm? And then we'll see how loyal a hungry dog really is

1 302 Inlägg
21 maj 2008
Gilgamesh skrev:
fattar fortfarande att inte någon har nämt IPOD NANO! asså den skiten hjälpte mig igenom SÅ MÅNGA prov sista året i gymnasiet (dum som inte kom på det när jag gick i 2an) alltså det vara bara att skriva ner frågor och svaren som anteckning sen lägga in skiten i ipoden och visa det som antecking, hade skiten mellan tröjan och armen, bara att ta fram skärmen och köra, GRYMT EFFEKTIVT! big_smile

Jo om man inte har en lärare som är som en hök över en. smile

180 Inlägg
21 maj 2008
spela in på mp3 och sen bara lyssna på svaren.

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
21 maj 2008
Om du fuskar, jag hoppas att du misslycka med allting ty du går inte i skola för att sova men för att läsa därmed lycka med dina tester. mad
Jag vill inte vara elak men så är det! cool

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org

VW-nörd?
4 332 Inlägg
21 maj 2008
Vilken loser, fuskar på alla prov...lär gå fint när du e ute i arbetslivet sen, bara kolla facit då

Sök