3431
Sök

Jag blir så trött på folk som inte kan skilja på ditt och mitt

DO IT LOW STYLE
1 342 Inlägg
22 maj 2008
Trådstartare
Jaha, så var det dags att bli drabbad för folk som inte kan skilja på ditt och mitt. Inget allvarligt som blev stulet, ett par sidoblinkers lyckades dem komma iväg med ifrån Golfen.

Man hade även försökt med att stjäla grillen, men personen/erna verkar ha varit amatörer och istället för att få med den har man förstört den.
Att man är amatör/er återspeglas även i att man kapat av elkablarna till sidoblinkersen, antar det tar för lång tid att bara dra ut kontakten med glödlampan.

Som vanligt är inte själva stölden det som stör en mest, utan följderna utav stölden. Att bara kapa av elkabeln resulterade ju givetvis i att dem ligger inut skärmarna. Kul extra jobb. Att förstöra grillen är också ett förbannat irriterande drag.

Nej det är dags att skaffa ordentligt garage och låsa in grejerna.

160 Inlägg
22 maj 2008
Jag lider med dig och inte f-n blir det bättre framöver heller. Ungdomarna idag verkar ha tappat respekten för annans egendom totalt, man tar det man vill ha och sedan har många ungdomar en perverterad läggning åt att vandalisera så mycket det bara går innan man lämnar det som man har gått på.sad

190 Inlägg
22 maj 2008
Så jäkla less på det där jag med att folk inte kan skilja på min och ditt, blev av med cykeln min utanför dörren igår natt . hmm

"Svajande tomgång, avgasknallar och en ny luftmassemätare per år på en originalare, de e najs!" /Marcus "Mäki" Källström

Jesus didn´† Tap
1 146 Inlägg
22 maj 2008
Lider med dig.

Pain is temporary, glory is forever. I don´t fuckin´ Tap..

DO IT LOW STYLE
1 342 Inlägg
22 maj 2008
Trådstartare
Det sjuka är det att tjuvarna blivit så jävla fräcka nuförtiden. 5 m till närmaste granne och bilen står på en parkering som är synlig från en väldigt trafikerad väg. Larm finns på bilen, men tyvär inget den reagerat på.

Har varit mycket motgångar den senaste tiden, och man blir ju inte mer sugen på att hålla på och styla bilar när världen är som den är.

Sök