Nu har man läs i genom hela projektet. Klockan 01:36 igår natt så var jag på sidan 22 och idag har jag läst klart allt och jag måste säga att det är en GRYM BIL!!!!! Gillar stilen på den.
Nu har jag också läst igenolm hela tråden, och jag måste säga att det är ett helt underbart jobb du utfört. En av dom snyggaste MKIII:orna jag sett.. Stora tummen upp.. Blev ju riktgit bra med xenon.. Men hur gick det med att få utblåsen raka... Glömdes det bort?? Hahaha..
Vem fan är "Måtta", och varför skulle jag vilja gasa med honom??
Nu har man läs i genom hela projektet. Klockan 01:36 igår natt så var jag på sidan 22 och idag har jag läst klart allt och jag måste säga att det är en GRYM BIL!!!!! Gillar stilen på den.
uffee skrev:
har läst igenom tråden o tycker du har gjort ett jätte bra jobb, undrar om man kanske hade fått reda på vart du köpte krom ringarna till mätartavlan?
Robbin_V90 skrev:
Nu har jag också läst igenolm hela tråden, och jag måste säga att det är ett helt underbart jobb du utfört. En av dom snyggaste MKIII:orna jag sett.. Stora tummen upp.. Blev ju riktgit bra med xenon.. Men hur gick det med att få utblåsen raka... Glömdes det bort?? Hahaha..
Tack ska ni ha! Det är sådan här feedback som ger en motivation att fortsätta och hålla på! Motivationen har det annars varit lite sämre med på sistone...
Kromringarna beställda jag via nätet av MTT-trading här i Finland... Angående utblåsen så gjordes det några halvhjärtade försök att få dom raka, dock utan större framgång, så nu får det vara som det är!
CarpeDiem skrev:
Hur går det med projekt GTi?
//CarpeDiem
Har inte hänt nåt på sistone... Vet inte om det händer nåt den närmaste tiden heller men till Bug Run så ska en del småsaker iaf åtgärdas!
nej nu vill vi ha uppdate här vad står här näst på listan?
Har ingen tid över för bilen just nu så det lär inte hända så mycket... Väntar bara på att snön ska smälta så man får på sommarfälgarna och sänka den lite igen... Och så ska den f*rbannade instrumentbelysningen också fixas! Men som sagt, det är lite dåligt med tid just nu...
Nåja, äntligen är sommardäcken på igen! Det tog "bara" hela dagen att byta! Skulle skruva ner coilsen ett par varv men muttrarna man ställer höjden på satt som berget efter vintern! Efter X antal timmar löste sej iaf allt, farsan byggde ett eget verktyg så var problemet löst! Det var faktiskt ett riktigt användbart verktyg eftersom dom små metallhakarna som följer med då man köper coilovers är så klena... Kanske borde börja tillverka och sälja...
Sen så slängde jag på en hel läpp också! Den gamla överlevde nästan hela vintern men stupade på målsnöret...
Smutsig och med trasig läpp...
Vinterhjulen gömmer sej långt in i hjulhusen...
Sommarhjulen, much better! Hann bli mörkt innan dom var på...
Tvättad, lite lägre och med hel läpp!
Verktyget som farsan svetsade ihop... Bredvid dom värdelösa nycklarna som följde med coilsen...
Haha, alla 10 är inte åt mej själv! Men det går åt 2-3 per år... Det behövs bara en snö-/isklimp eller nåt annat på vägen för att plastbitar ska flyga eller att man kör i en backe med för mycket lutning... Skulle garanterat vara försiktigare om det var nåt dyrare som skulle gå sönder!
1,5 år?? Den har då verkligen hållit länge... Jag betalade 8,90 euro/st för mina läppar, de flesta försäljarna på ebay tar mellan 8 och 15 euro för en läpp! Frakten hit till Finland blev ca 24 euro...
men det är inte original läpp eller? För min är jätte mjuk och håller för ganska mycket. Funderar med på att köpa en ny bara för att få en fräsch och fin