Skicka ett sms till transportstyrelsen så får du både namn o adress på ägaren
Jag gjorde det nyss faktiskt och har fått fram ägare på den Har dessvärre annat som sätter stopp. Man ska inte ge sig på en renovering i denna kaliber när man är arbetslös
Jag gjorde det nyss faktiskt och har fått fram ägare på den Har dessvärre annat som sätter stopp. Man ska inte ge sig på en renovering i denna kaliber när man är arbetslös
Du kan ju köpa loss den o ställa undan den tills den dagen du har råd o ta tag i den . Då vet du att den finns där i alla fall
Du kan ju köpa loss den o ställa undan den tills den dagen du har råd o ta tag i den . Då vet du att den finns där i alla fall
En taksänkt Volvo 142:a årsmodell 1972 som stått avställd här sen 99 02 02..Ett utställningsprojekt som aldrig blev av kanske.
Interiör Volvo 142 årsmodell 1972.
*RÖSTA OCH KOMMENTERA GÄRNA MIN SILVERPIL*http://www.garaget.org/?car=398821...........*FÖRR VAR DET NU FAST JÄVLIGARE VAR DET DESTO VÄRRE MEN SÅHÄR JÄVLA DÅLIGT HAR DET TA MIG FAN ALDRIG VARIT SÄMRE.*