Stod en bra bit ut på åkern först.. Sedan drog bonden undan den för att kunna bruka sin jord.. Stått där läääääääänge.. Står utanför Göteborg
Vad i helv..?
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
*RÖSTA OCH KOMMENTERA GÄRNA MIN SILVERPIL*http://www.garaget.org/?car=398821...........*FÖRR VAR DET NU FAST JÄVLIGARE VAR DET DESTO VÄRRE MEN SÅHÄR JÄVLA DÅLIGT HAR DET TA MIG FAN ALDRIG VARIT SÄMRE.*
En dikeskörd bil fiskas upp senast morgonen efter..
Ett övergivet vrak försvinner i delar tills nästa kommunstädning..
Denna är ju "kollad" av polisen och sedan har den blivit stående.. Så jag vidhåller min ståndpunkt.. Ett färskt skogsvrak
Hade markägaren valt att släpa den in i dungen som syns på bilden istället hade vi kunnat läsa om den i denna tråd om 20-30år och hur den hamnat där och varför osv. Jag instämmer alltså med Hool i frågan huruvida detta är ett skogsvrak om än ett färskt sådant som borde fått mogna istället.
Jag kan säga att det finns nötter inom VW världen i Sverige som renoverat betydligt sämre än den där! Och den ser ut att vara en 50-talare i mina ögon men kan ha fel...
Om du tillåter så länkar jag gärna bilderna till ett VW forum? Där finns folk som gärna skulle renovera denna till körbart skick igen utan att röra karossen med tanke på hur komplett och orörd den är! Ett öde den förtjänar hur vacker den är som skogsvrak...
Jag kan säga att det finns nötter inom VW världen i Sverige som renoverat betydligt sämre än den där! Och den ser ut att vara en 50-talare i mina ögon men kan ha fel...
Om du tillåter så länkar jag gärna bilderna till ett VW forum? Där finns folk som gärna skulle renovera denna till körbart skick igen utan att röra karossen med tanke på hur komplett och orörd den är! Ett öde den förtjänar hur vacker den är som skogsvrak...
Mvh
Jo jag vet, väldigt dyra blir de också, de som ser ut som skrot.
Visst får du länka vidare! Kul att se vad folk tycker om den.
Mvh
Ja det finns ju många som tar å renoverar sämre bussar än den där. På http://boxerville.se/forum/ finns det folk som tar hand om riktiga lik till VW bussar Och många är ju i betydligt sämre skick än denna buss.
Ska ner till ett ställe någon dag o ta lite bilder på ytterligare en buss som står. Återkommer med dessa i veckan! Den är nog inte i samma fina skick som den som omnämnts nyligen dock...
någon som vet några gammla bilar helst gammla volvo som står kring örebro,katrineholn,vingåker,norrköping,nyköping,flen. det hade varit fränt att åka och kolla på.