2689
Sök

Bilder - blivande motivlackerare??

733 Inlägg
12 juli 2006
Trådstartare
#81
FÖR DOM NYFIKNA SOM VILL VETA VARFÖR McLAREN INTE HAR KOMMIT TILL SVERIGE ÄN!

Mclaren skulle skickas till sverige samtidigt me den Viper till en annan tjej. dom skickades till en annan kille utanför sverige som skulle fixa den sista transporten in till sverige. han ringde dom numrena han hade fått till bilarnas nya ägare, ja o den här andra tjejen. hon svarade o allt, men de gjorde inte ja, för han ringde från hemligt nr, o de svarar inte ja på. ja visste juinte att de va han som ringde heller. så för ca en veckasen snackade ja me tjejen me vipern o hon frågade om ja fått min bil o lite så, sa att ja inte hade fått de o att hon då förstod varför. efter de att ja inte hade svarat hade  han ringt tbx till dom o sagt de. så hon erbjöd sig att försöka få tag på den killen som hade ringt till oss, för att hon vet va de skulle betyda för mig o så. så nu  väntar ja på att han ska ringa igen lr att hon ringer o säger att dom har bilen uppe i sthlm..
tjejen som köpt bilen till mig e död, om hon inte hade varit de hade ja redan haft bilen. hon och ja hade en väldigt nära kontakt, vi snckade om allt o hon vet vad ja gått igenom o hon tyckte att ja förtjänade de.

sen kan ja ju inte manipulera re att tro på de. de gör man bara om man vill. men just nu verkar de som att ja får denna bilen. när den e hos mig kommer den bli fottad framför typiska Göteborg atraktioner som alla vet om.. typ Liseberg o lite så.

så nu är det bara att vänta o se om min tjejkompis får tag i killen som har min bil.

This Bitch Bites
Saker porrfilmsproducenter vill få oss att tro;
Nr 16. Dubbel penetrering får kvinnor att le.

16 Inlägg
12 juli 2006
#82
Det låter ju lite otroligt att få en bil, spelar ingen roll vad man gått igenom, speciellt i det värdet.

Btw, kan inte sätta mig in i vart ni fått faktan om bilen? Har läst denna tråd och ser inte vart det står att hon ska få den bilen.

733 Inlägg
12 juli 2006
Trådstartare
#83
xeper skrev:
Det låter ju lite otroligt att få en bil, spelar ingen roll vad man gått igenom, speciellt i det värdet.

Btw, kan inte sätta mig in i vart ni fått faktan om bilen? Har läst denna tråd och ser inte vart det står att hon ska få den bilen.
du har inte hängt me från början.. de började typ för två månadersen lr nått när ja sa att ja hade fått en, sen sa ja att den skulle vara hemma om en månad o de har gått över en månad och alla e otåliga för alla tror ja ljuger

This Bitch Bites
Saker porrfilmsproducenter vill få oss att tro;
Nr 16. Dubbel penetrering får kvinnor att le.

291 Inlägg
12 juli 2006
#84
var det inte din ex pojkvän som köpte den åt dig, eller minns jag fel..
O varför kommer dendär bilden du har på mclaren, som första bild på google, när man söker på mclaren f1 där?? Den är från nån sportbilstest eller vad det var...

Du måste ju fatta att dom låter bara värre och värre domdär bortförklarningarna dina..

733 Inlägg
12 juli 2006
Trådstartare
#85
Aatos skrev:
var det inte din ex pojkvän som köpte den åt dig, eller minns jag fel..
O varför kommer dendär bilden du har på mclaren, som första bild på google, när man söker på mclaren f1 där?? Den är från nån sportbilstest eller vad det var...

Du måste ju fatta att dom låter bara värre och värre domdär bortförklarningarna dina..
nej, de förstod du fel, de va min killes ex.. den bilden kommer från försäljaren. de gör även dom andra bilderna ja hade på den gamla datorn. men det är inga bortförklaringar.. de e ju sanningen. ja skulle kunna o berätta allt om va den tjejen o hennes gäng har gjort o ingen jävel skulle tro de ändå! kommer bilen så kommer den.. om inte så kommer den ju inte.

This Bitch Bites
Saker porrfilmsproducenter vill få oss att tro;
Nr 16. Dubbel penetrering får kvinnor att le.

24 Inlägg
26 september 2007
#86
skitgammal tråd.. jag vet.

Palla ljuga..
F ö. så bör teckningarna på första sidan slängas i soptunnan, strimlas och brännas.

kör man in i nåt för snabbt så dör man..

28 september 2007
#87
ja du jag har läst ska bara säga dej en sak snälla km inte här och säge att du ska få  som du inte kan få eller ha råd till det enda du blåser är dig själv



Sök