Minitaylor skrev:
FireTraXX skrev:
viktore skrev:
Då måste du blunda för iprincip varenda Volvobil du ser, bara på Gorg finns det en hel del.
Tittar inte ens åt en Volvo.
Tittar inte ens åt volvo?Vad i hela helvetet gör du inne på en forumtråd där volvo diskuteras då?, Och jag håller med att du måste verkligen inte kolla, Jag tog 2 exempel som finns här på garaget! Ni säger att det t.ex är mer balanserat i usa, Ja inte så konstigt.. här i volvo har vi 2 bilmärken..hur många har inte dom?Klart att det blir större
Självklart så ser jag ju även ifall en volvo är snygg eller ful.
Jag är inte blind bara för att jag inte gillar volvo.
Som exempel så hade jag inte haft något emot att ha antingen en S80 V8 eller XC90 V8, men att ha samma skithög som Svensson över gatan kommer jag aldrig att ha.
Inte för att min Audi är ovanlig, absolut inte men det var inte heller därför jag köpte den.
Här i SVERIGE har vi precis lika många bilmärken som i USA, enda skillnaden är att de har fler inhemska bilmärken än vad vi har.
Det betyder inte att vi inte kan urskilja oss från mängden med våra "vanliga" bilar.
Prova titta ut genom volvon och se att det finns mer i livet än att vara som alla andra.
To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.