HAHA ni är riktiga geni om ni jämför med en 23 årig hårdrockare och matlagar hatare som mig.
Hasselbakspotatis, brände fast i plåten så bad att färgen på plåt helvetet följde med när jag fick slå av potatisen med köttyxan.
torsk file koka i folie, ngt gick jävligt snett här, vet inte ens vad men det lilla som fanns kvar i min fisk i folie smakade enbart metall och var som en jävla gröt inte fisk.
Köttfärsås. glömde hälla i ketchup eller kryddor, Resultat: En evigt grå massa som påminde om någon sorglig pape´ maché som man gjorde i skolan.
Rulltårta. Jag o en polare fick idén på hemkunskapen i skolan o göra just detta, allt fungerade fint tills vi drog igång värmen på ugnen, o gick o satte oss o pratade skit. Tog ut tårtan, seriöst utan o skämta men det kom ett jävla svart nuclear blast moln upp från ugnen när vi öppnade o brandlarmet på skolan gick. Brandkåren kom och vi fick ett herrans massa samtal hem och dylikt, slapp dock betala räkningen på 6000kr.
Tappade min gamla minidisc spelare i chile con carnen när jag skulle byta låt. I panik försöker jag få upp skiten o glömmer att det är cp varmt och bränner min hand, fick dock ny på garantin (historien var dock en annan)
har en massa andra små misslyckanden men detta är nog de främsta, så hoppas att jag är sämst på gorg att laga mat isåfall är jag bäst på någonting
![smile](img/smilies/smile.png)