4262
Sök

A4 S-line Styling

18 Inlägg
2 juni 2008
Trådstartare
Tänkte bygga om min vanliga A4 avant 2003 till en s-line (exteriört). Har suttit och letat efter lite delar men utan resultat. Är det svårt att få tag på eller är det bara jag som har hjärnsläpp?
Är ute efter Front o bak kjol.
Är sidokjolarna samma på en vanlig som på en s-line?
Eventuellt oxå instegslisten som det står S-line på.

Några tips på sidor?
Och nån som vet varför Nordicaudi.com är stängt?
A4 Avant 2003
/Trevlig sommar
Senast redigerat av PirzkI (3 juni 2008)

A4 1.8t -03

Avstängd
124 Inlägg
2 juni 2008
Borde det inte gå att köpa genom en Audihandlare?

Jag är en tramsare.

18 Inlägg
2 juni 2008
Trådstartare
Oskar_ skrev:
Borde det inte gå att köpa genom en Audihandlare?

Mjo kanske, var inne hos den lokala handlaren som var väldigt osäker på om det fanns. Men det är klart det måste gå att köpa hos Audi, om man krockar med en s-line får man inte en ny s-line front då? klart man får, därför måste väl den gå att köpa. Men kostar skjortan kan jag tänka mig. En vanlig front spoiler i grundlack kostar runt 3500kr om jag inte har fel.??

A4 1.8t -03

18 Inlägg
3 juni 2008
Trådstartare
Jag har nu suttit och kollat igenom så gott som ALLA länkarna som finns på forumet om styling. det tog ett tag men inte ett enda företag som hade s-line..
Vet nån om det finns att köpa via audi? och vad det kan tänkas kosta?
//Mvh PirZki

A4 1.8t -03

SQ
1 343 Inlägg
3 juni 2008
ja de enda ja kan tänka mig är som sagt audi själva.. samma sak till min focus.. finns inte nån som får ta i ett rs paket till en focus, förutom ford själva...men de kostar de gör de, men dessvärre tror ja inte nån annan har..

Ljudnörd!

18 Inlägg
3 juni 2008
Trådstartare
Lardi skrev:
ja de enda ja kan tänka mig är som sagt audi själva.. samma sak till min focus.. finns inte nån som får ta i ett rs paket till en focus, förutom ford själva...men de kostar de gör de, men dessvärre tror ja inte nån annan har..

ja det verkar inte bättre tyvärr. Men man tycker att nått företag borde väl ha kopierat eller byggt en liknande spoiler. Kanske finns krockade eller liknande. Men skulle behöva artikelnummret isf.

A4 1.8t -03

Sök