3687
Sök

vad behöver man för att fästa en japs?

36 Inlägg
6 juni 2008
Trådstartare
jag har en s40 -99 och jag undrar om någon vet vad man behöver för att fästa min ny inköpta japsdämpare i original upphängninen?

NissanMotorsport
6 juni 2008
dom ska inte sitta på volvos

36 Inlägg
6 juni 2008
Trådstartare
precis va det min fråga???... asså palla alla som inte kan sluta bry sig om det sitter på en volvo.. alla har olika smak.......

987 Inlägg
6 juni 2008
köp en sån där "stor slangklämma", minn sinte vad det heter, men dom ser ungefär ut som en sån, fungerar fint för mig, dock vet jag inte hur det ser ut på din bil..

i like it load

36 Inlägg
6 juni 2008
Trådstartare
okej fanns det då ett fäste för dig på bilen som du kunde skriva fast det på då?

3 722 Inlägg
6 juni 2008
Smedhult skrev:
HaveUSeenMyS14 skrev:
dom ska inte sitta på volvos

va det de han fråga?

lägg ner din negativitet

36 Inlägg
6 juni 2008
Trådstartare
men det är ju så tråkigt när man ställer ne fråga så kommenterar någon att det ska inte sitta på en volvo!! sånt kan man hålla för sig själv...

1 813 Inlägg
6 juni 2008
ta en svetts och en plåtbil och svettsa på japsen och böj det så det passar där du vill hänga upp den så böj biten tills den passar=) wink gjorde jag fast hade armeringsstål som jag svettsa på min japs och sen värmde den å böjde tills den passade te upphängnings gummit i karossen funkade skit bra ingen som ser underbilen så det behöver ju inte vara proffsgjort. men annars finns det stora klämmor på ad center tex men det funkade itne för att hänga upp för mig men fick fel klämma finns säkert på biltema någon sådan klämma kolla katalogen lr åk dit om du har nära och bra ta bara måtten på din japs där du tänkte ha klämman;)!!!

Åk före du så väntar jag på dig där..!

Sök