3731
Sök

500.000 vad ska jag göra av pengarna?

7 100 Inlägg
8 juni 2008
AppleandCoffe skrev:
Phaetoon skrev:
Sätt in 400 000:- på banken och spendera resten på boende, kläder och kanske en uppgradering av datorn?

Ja har suttit hela kvällen med 15 polare och olika tjejer och de är den summan som folk sagt till mig med smile

de tyckte jag ochså att de lät vettigt!

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

Lat och helgalkis
61 Inlägg
8 juni 2008
Trådstartare
Jag har bokat semester till Kina nu åker till Schenzen i augusti och bor på ett hotell/lägenhet hos en polare som har både kontor och lägenhet där. Inrett med 5 stjärnigt inrett och ska bli en upplevelse som jag har alltid velat uppfyllt nån gång i livet
Ultimata är Japan men det går också ta i år smile

182 Inlägg
8 juni 2008
köp en porsche 964 turbo 3,6 94....om du hittar en i för sig big_smile

Körv
3 535 Inlägg
8 juni 2008
AppleandCoffe skrev:
Jag har bokat semester till Kina nu åker till Schenzen i augusti och bor på ett hotell/lägenhet hos en polare som har både kontor och lägenhet där. Inrett med 5 stjärnigt inrett och ska bli en upplevelse som jag har alltid velat uppfyllt nån gång i livet
Ultimata är Japan men det går också ta i år smile

Har själv åkt till massa ställen i världen. Och det är värt varje krona! Önskar dig all lycka i kina! smile

Truckdriving Man

42 Inlägg
8 juni 2008
köpa en billigare bil och trimma satan! smile

N.O.S Cruisers Stockholm
3 404 Inlägg
8 juni 2008
Sälj folkan samt dracularäsern, ta ca 100.000 från dinna 500.000 och köp dig en vettig men endå rolig bil, lägg resten på banken för framtida behov. Eller så kan du ju köpa t.ex. en Segmo/Smuggler och ha J*****T kul wink

Rock'n Roll

12 086 Inlägg
8 juni 2008
Jag hade aldrig investerat i en bil om jag "kommit över" en halv miljon... se sina pengar halveras år efter år. Köp dig ett hus lr nått annat vettigt.

N.O.S Cruisers Stockholm
3 404 Inlägg
8 juni 2008
JapMax skrev:
Jag hade aldrig investerat i en bil om jag "kommit över" en halv miljon... se sina pengar halveras år efter år. Köp dig ett hus lr nått annat vettigt.

Köp t.ex. en Cuda då wink Då kan man snacka om en bra investering smile

Rock'n Roll

881 Inlägg
8 juni 2008
TenZer skrev:
JapMax skrev:

Köp t.ex. en Cuda då wink Då kan man snacka om en bra investering smile

Inte för att låta nedlåtande men om detta miljömuppande ska fortsätta i den trenden som den gör nu så är det ju verkligen ett smart drag att köpa en Cuda, då alla troligtvis i framtiden har blivit manipulerade av detta miljösnack och vill troligtvis ha en bil som går på el och vatten, och bensinen då är snordyr/inte exsisterar. Skitbra andrahandsvärde på den bilen, tummen upp! tongue

801 Inlägg
8 juni 2008
lägga allt på premie obligationer.

Smålänning
7 887 Inlägg
8 juni 2008
Det enda rätta är redan sagt flera gånger...

Premieobligationer. Kanske 300k på de.
100k på fonder och 100k att ha kul för smile

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

Avstängd
653 Inlägg
8 juni 2008
r-ted skrev:
har du ett bra boende, möbler osv.... alltså du har 500 000kr att lägga på bil ?

då skulle jag satsat på nått kul tex M5 E60, Ferrari 355, porsch 996 gt3 listan kan göras lång

varför köpa penisförlängare för hela slanten? wink

Jag har rätt i vad jag än säger.

1 060 Inlägg
8 juni 2008
Köp denna http://www.blocket.se/vi/16634278.htm?ca=15_s så har du 25.000:- kvar till bensin och andra utgifter wink

uʍop ǝpısdn ǝdʎʇ uɐɔ ʎןןɐǝɹ noʎ ˙ǝnɹʇ sʇı ˙ןoן

529 Inlägg
8 juni 2008
hehe nyfiken hur har du kommit över 500 tusen ?  vunnit på lotto triss v75 eller ?

Volvo fore life :)

2 182 Inlägg
8 juni 2008
Köp en Fleetwood

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo

383 Inlägg
8 juni 2008
Köp en R8a smile  Men vad du inte ska göra om de inte redan är gjort är att gifta dej wink  * förstå ironin*

If you really want to know
What I want in a guy...
Well, I'm lookin' for a dream with a mean machine
and hell in his eyes.

dARKiE
5 031 Inlägg
8 juni 2008
JohanMR850 skrev:
hehe nyfiken hur har du kommit över 500 tusen ?  vunnit på lotto triss v75 eller ?

roulette om jag fattar det rätt,

/det rimmade hoho.

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade

Hemmasittare
241 Inlägg
8 juni 2008
Jag hade gått pilotutbildning på http://www.flyguppdraget.com/

Kanske finns lite nyare skolor nu var ett tag sen jag var insatt i det, men flyguppdraget verkade vara bästa för pengarna. Man kan ju även dra till sydafrika eller usa. Men Sydafrika skulle jag nog inte våga mig ner till i dagsläget.
Senast redigerat av C-Douglas (8 juni 2008)

Hmm.
8 juni 2008
C-Douglas skrev:
Jag hade gått pilotutbildning på http://www.flyguppdraget.com/

Kanske finns lite nyare skolor nu var ett tag sen jag var insatt i det, men flyguppdraget verkade vara bästa för pengarna. Man kan ju även dra till sydafrika eller usa. Men Sydafrika skulle jag nog inte våga mig ner till i dagsläget.

Det kostar ju bara 160'000 kr för en boeing 737 kurs?... fan vad najs smile. Ska man skippa ingenjörsutbildningen kanske ?

eller fattar jag det rätt ? =P... 160'000kr kan väl inte vara sant ? =P
Senast redigerat av Hmm. (8 juni 2008)

Sök