3512
Sök

T5 i BMW?

15 Inlägg
8 juni 2008
Trådstartare
vad tycks om att sätta en t-5a i min E30? är redigt sugen på det men frågan är om man blir hatad då.. vad tror/tycker ni?wink

God gave us Turbo lag to give the V8 Suckers a slight chance ;)

flaggstångsknoppförgyllare
255 Inlägg
8 juni 2008
varför inte bra motor i en bra bil blir ju lite jobb men kul

varför gå på gatan när man kan krypa på trottoaren

5 089 Inlägg
8 juni 2008
hatad å hatad. går det fort så lär det inte vara någon som bryr sig. trimma och dra ifrån alla som hatar dig annars;)

\Lindgren

42 Inlägg
8 juni 2008
dt kommer bli så megaultrabad så dt inte finns ord för dt! tycker du ska köra på det! big_smile

310 Inlägg
8 juni 2008
Tobberone skrev:
vad tycks om att sätta en t-5a i min E30? är redigt sugen på det men frågan är om man blir hatad då.. vad tror/tycker ni?wink

Det är din bil, dina beslut.

Personligen tycker jag att det är ett otroligt bra sätt att få en e30 reggad och godkänd med turbo på helt lagligt vis.

FreddeK
8 juni 2008
en volvomotor i en bmw..hehe skulle vara jäkligt otippat så kör på det absolut! hoppas det funkar gött! mvh Fredde

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
8 juni 2008
stackars tysk sad

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Smack that ass!!
2 953 Inlägg
8 juni 2008
synd på volvo tycker jag big_smile bättre å köpa en billig gammal volvo typ 140 å slänge ner en t5a i

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

4 670 Inlägg
8 juni 2008
skulle vara riktigt coolt om du byggde det!

1 353 Inlägg
8 juni 2008
jag tycker också det skulle vara lite coolt smile
men jag hoppas du tänkt rakställa motorn isf, en framhjulsdriven E30 så skulle du verkligen bli hatad ;P

There's no replacement for displacement

2 283 Inlägg
8 juni 2008
Orka bry sig så jävla mycket om märke, testa bara big_smile

R.I.P. Michael Jackson!

499 Inlägg
8 juni 2008
Jag tror det skulle kunna bli en riktigt rolig bil! Turbo och E30 kan väl inte misslyckas, och dessutom blir den laglig smile Jag gillar T5-motorerna, de har riktigt trevlig sång big_smile

2 337 Inlägg
8 juni 2008
Tycker det låter som en mycket bra projekt. Bra motor i en bra bil, märke spelar ju ingen roll. Kan man sätta en Nissan-spis i en Mustang (Tokyo Drift) är väl Volvo i BMW en piss i havet wink Men som sagt, go for it och berätta hur det blir smile

Jesus didn´† Tap
1 146 Inlägg
8 juni 2008
Go for it!

Pain is temporary, glory is forever. I don´t fuckin´ Tap..

15 Inlägg
8 juni 2008
Trådstartare
PH_ skrev:
Tobberone skrev:

Det är din bil, dina beslut.

Personligen tycker jag att det är ett otroligt bra sätt att få en e30 reggad och godkänd med turbo på helt lagligt vis.

det var det som var tanken med (:

God gave us Turbo lag to give the V8 Suckers a slight chance ;)

207 Inlägg
8 juni 2008
Helt klart ska du det bara du rakställer den och med bakhjulsdrift så e det okej big_smile cool

QUATTRO = De ä bar å åk

Smålänning
7 887 Inlägg
8 juni 2008
Kör på de smile

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

Sök