3231
Sök

Fotbolls-EM tråden

Ace Ventura
1 240 Inlägg
13 juni 2008
#61
Oavgjort mot spanien och vinst mot ryssland så går vi vidare! Möter vi 1an eller 2an från grupp 2 då?


vinnarskalle!
907 Inlägg
13 juni 2008
#62
det räcker väl om sverige vinner 1 bara? eller måste vi även spela oavgjort mot spanien?


62 Inlägg
13 juni 2008
#63
Casy skrev:
det räcker väl om sverige vinner 1 bara? eller måste vi även spela oavgjort mot spanien?
de e inte säkert.... vinner vi mot spanien samtidigt som ryssland vinner mot grekland och sen förlorar vimot ryssland och spanien vinenr mot grekland, då får alla 6p och då avgör målskillnaden. Så säkrast är om vi vinner alla big_smile

vinnarskalle!
907 Inlägg
340 Inlägg
13 juni 2008
#65
med "vi" menas det att du och jag verkligen fysiskt bidrar på ngt sätt till vinst/ förlust. Tycker det är ett töntigt uttryck. Precis som alla lika töntiga hobbycoacher.

F.ö hoppas jag på Rumänien o Sverige även om de inte e tillräkligt bra


Fotograf
966 Inlägg
13 juni 2008
#66
Hejja Rumänien! big_smile

micketuncer PHOTOGRAPHY
www.micketuncer.se

22 Inlägg
13 juni 2008
#67
Forza Gli Azzuri!

Cause´.. That Boy Ronaldo, Makes England Look Shite!

Ingen himmel är så blå som min
2 975 Inlägg
13 juni 2008
#68
newBadboy skrev:
med "vi" menas det att du och jag verkligen fysiskt bidrar på ngt sätt till vinst/ förlust. Tycker det är ett töntigt uttryck. Precis som alla lika töntiga hobbycoacher.

F.ö hoppas jag på Rumänien o Sverige även om de inte e tillräkligt bra
Tror han menade "VI" som i Sverige, vi är trots allt svenskar och känner oss som vi med laget! (fast när det blir förlust är det ofta "dom" big_smile haha)

/Mattias

Fotograf
966 Inlägg
13 juni 2008
#69
MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL!!!!!!!! 0-1 Rumänien!

micketuncer PHOTOGRAPHY
www.micketuncer.se

Fotograf
966 Inlägg
13 juni 2008
#70
MickeTuncer skrev:
MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL!!!!!!!! 0-1 Rumänien!
Haha suck.. va less jag blir.. 1-1 nu efter 2minuter..=p

EDIT:
Jahopp.. Kört för Italiens del iallafall.. Rumänien har en chans ändå om Holland vinner över Frankrike ikväll.. Tyckte Rumänerna spelade riktigt bra ikväll och synd att Mutu missade straffen.. eller jaa.. han kunde inte skjuta rättare sagt, vem fan skjuter i mitten på en målvakt som Buffon.. Grabben är ju fan 1,92m lång.. aja..
Senast redigerat av MickeTuncer (13 juni 2008)

micketuncer PHOTOGRAPHY
www.micketuncer.se

fotointresserad
2 307 Inlägg
13 juni 2008
Trådstartare
#71
MickeTuncer skrev:
MickeTuncer skrev:
MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL!!!!!!!! 0-1 Rumänien!
Haha suck.. va less jag blir.. 1-1 nu efter 2minuter..=p

EDIT:
Jahopp.. Kört för Italiens del iallafall.. Rumänien har en chans ändå om Holland vinner över Frankrike ikväll.. Tyckte Rumänerna spelade riktigt bra ikväll och synd att Mutu missade straffen.. eller jaa.. han kunde inte skjuta rättare sagt, vem fan skjuter i mitten på en målvakt som Buffon.. Grabben är ju fan 1,92m lång.. aja..
Får hoppas Holland tar Frankrike då så Rumänien går vidare.. Tycker dom har lirat bra fotboll, iaf i dagens match så det är dom förtjänt av så hoppas att det blir Holland och Rumänien som tar sig vidare från "dödens grupp"


Skaune
13 juni 2008
#72
Måste bara göra min attribut till tråden.... DEUTSCHLAND, DEUTSCHLAND, SCHA-LA-LA-LA-LA!!!
Shit happends, vi losa mot kroatien, spelade riktigt dåligt, nästa kan bara bli bättre o vi vinner em! såklart!
Schweini, Poldi, Frings, Lahm, Ballack, Metzelder, Mertezacker, das sind die richtigen fussballern! cool

OEM <3
6 957 Inlägg
13 juni 2008
#73
Mkt underhållande match mellan Frankrike - Holland, 1-4!

Holland vann, YES! Holland for finale!! tongue

OEM <3

Toyota mekaniker
240 Inlägg
14 juni 2008
#74
vad tror ni om dagens match då ?

165 Inlägg
14 juni 2008
#75
Johan_sportbilen skrev:
vad tror ni om dagens match då ?
Jag tror att Spanien vinner, men hoppas absolut på Sverige! big_smile

596 Inlägg
14 juni 2008
#76
tror det blir 2-1 till sverige!!

Toyota mekaniker
240 Inlägg
14 juni 2008
#77
jag tror det avgörs de sista 10 min . big_smile

590 Inlägg
14 juni 2008
#78
1-0 sverige! hoppas=)


fotointresserad
2 307 Inlägg
14 juni 2008
Trådstartare
#79
Tror många förväntar sig att Spanien ska sopa banan med oss men jag är inte så säker på det.. "Vi" brukar stå upp bra mot bra lag och dåligt mot dåliga så nog finns chansen! Vem minns inte Sverige-Spanien senaste match på Råsunda? wink


Gödseldräng
4 529 Inlägg
14 juni 2008
#80
Axor skrev:
Måste bara göra min attribut till tråden.... DEUTSCHLAND, DEUTSCHLAND, SCHA-LA-LA-LA-LA!!!
Shit happends, vi losa mot kroatien, spelade riktigt dåligt, nästa kan bara bli bättre o vi vinner em! såklart!
Schweini, Poldi, Frings, Lahm, Ballack, Metzelder, Mertezacker, das sind die richtigen fussballern! cool
självklart tycker jag Tyskland ska vinna
hellre dom än Sverige
iofs har aldrig kollat på fotboll men Tyskland är ju bättre på det mesta cool



Sök