det räcker väl om sverige vinner 1 bara? eller måste vi även spela oavgjort mot spanien?
de e inte säkert.... vinner vi mot spanien samtidigt som ryssland vinner mot grekland och sen förlorar vimot ryssland och spanien vinenr mot grekland, då får alla 6p och då avgör målskillnaden. Så säkrast är om vi vinner alla
med "vi" menas det att du och jag verkligen fysiskt bidrar på ngt sätt till vinst/ förlust. Tycker det är ett töntigt uttryck. Precis som alla lika töntiga hobbycoacher.
F.ö hoppas jag på Rumänien o Sverige även om de inte e tillräkligt bra
med "vi" menas det att du och jag verkligen fysiskt bidrar på ngt sätt till vinst/ förlust. Tycker det är ett töntigt uttryck. Precis som alla lika töntiga hobbycoacher.
F.ö hoppas jag på Rumänien o Sverige även om de inte e tillräkligt bra
Tror han menade "VI" som i Sverige, vi är trots allt svenskar och känner oss som vi med laget! (fast när det blir förlust är det ofta "dom" haha)
Haha suck.. va less jag blir.. 1-1 nu efter 2minuter..=p
EDIT: Jahopp.. Kört för Italiens del iallafall.. Rumänien har en chans ändå om Holland vinner över Frankrike ikväll.. Tyckte Rumänerna spelade riktigt bra ikväll och synd att Mutu missade straffen.. eller jaa.. han kunde inte skjuta rättare sagt, vem fan skjuter i mitten på en målvakt som Buffon.. Grabben är ju fan 1,92m lång.. aja..
Haha suck.. va less jag blir.. 1-1 nu efter 2minuter..=p
EDIT: Jahopp.. Kört för Italiens del iallafall.. Rumänien har en chans ändå om Holland vinner över Frankrike ikväll.. Tyckte Rumänerna spelade riktigt bra ikväll och synd att Mutu missade straffen.. eller jaa.. han kunde inte skjuta rättare sagt, vem fan skjuter i mitten på en målvakt som Buffon.. Grabben är ju fan 1,92m lång.. aja..
Får hoppas Holland tar Frankrike då så Rumänien går vidare.. Tycker dom har lirat bra fotboll, iaf i dagens match så det är dom förtjänt av så hoppas att det blir Holland och Rumänien som tar sig vidare från "dödens grupp"
Måste bara göra min attribut till tråden.... DEUTSCHLAND, DEUTSCHLAND, SCHA-LA-LA-LA-LA!!! Shit happends, vi losa mot kroatien, spelade riktigt dåligt, nästa kan bara bli bättre o vi vinner em! såklart! Schweini, Poldi, Frings, Lahm, Ballack, Metzelder, Mertezacker, das sind die richtigen fussballern!
Tror många förväntar sig att Spanien ska sopa banan med oss men jag är inte så säker på det.. "Vi" brukar stå upp bra mot bra lag och dåligt mot dåliga så nog finns chansen! Vem minns inte Sverige-Spanien senaste match på Råsunda?
Måste bara göra min attribut till tråden.... DEUTSCHLAND, DEUTSCHLAND, SCHA-LA-LA-LA-LA!!! Shit happends, vi losa mot kroatien, spelade riktigt dåligt, nästa kan bara bli bättre o vi vinner em! såklart! Schweini, Poldi, Frings, Lahm, Ballack, Metzelder, Mertezacker, das sind die richtigen fussballern!
självklart tycker jag Tyskland ska vinna hellre dom än Sverige iofs har aldrig kollat på fotboll men Tyskland är ju bättre på det mesta