Kan väl ta och berätta lite vad som har hänt det senaste då.
Har fixat till skiljereläet så det sitter bättre, och gjorde också ett "skydd" så man inte så lätt kommer åt att kortsluta så lätt. Skiljereläet är också inkopplat och det FUNGERAR
vilket inte är fy skam för en sån som jag som skyr allt vad reläer heter egentligen
Tycker allt att det ser ganska bra ut iaf, egentligen så gillar jag väl inte att ha en stor fyrkant på golvet, men det blev tvunget i detta fall.
Här skymtar man också den covern bakom lådan som jag var tvungen att göra så man inte skulle se in under baksätet eftersom jag kapade golvet i bakkant.
Bättre bild.
Och som jag har visat tidigare så kommer kabeldragningen bli bättre.
Fick en liten leverans med krympslang, polplintar, kabelskor och ett dist.block till jorden. Har också varit och köpt lite grövre kabel att ha till cdn, blev 4mm2. På bild är också den maskin jag använder för att märka upp alla kablar med.
Fått på krympslang vid alla kabelskor, ska även dit kabelstrumpa på en del ställen om jag kan få tag på det.
Blev mycket bättre nu.
Har också kopplat in slutstegen men det är inte så mycket att ta kort på.
Börjat skrapa bort all matta i bagaget för att kunna underlätta lite reparationer och för att sedan kunna lägga ny fräsch bitumen matta.
Mycket "bös" blir det.
Och på grund av vissa HEMLIGA orsaker så kände jag mej tvungen att fixa till "högtalaruppbyggnaderna" i fram lite bättre, hade lite biltema högtalartyg över så jag slängde på detta. Fixade också till så jag kunde få på gallrena.
Är ganska nöjd med resultatet.
I helgen så kommer det bli lite småpyssel med diverse saker, ska bla koppla in de nya ström och jord kablarna till stereon och felsöka lite småsaker.
Ha det gött.