med tanken på nivån på dina inlägg, skulle Audi vara så mycket mera klass då?
I t.ex USA så är en Volvo mera klass än enAudi...
VÄX UPP
denna tråden handlar om hur mycket effekt dom klarar av att plocka ur en 1,8 motor, inte vilket bilmärke som är bäst
Haha, killen med koll... Kanske är volvo mer populär där för att audi är så sjukt dyra där... Prata inte om nått du inte vet nått om.. Volvo är ungefär som en skoda är här, många gillar dom just för att dom är så billig..
du har skrivit 547 inlägg i forumen, jag tror att 500 av dom handlar om att du tycker att Audi är bäst och att alla som inte tycker som dig är dumma i huvudet
F*n vad trött man blir på "Min pappa är starkare än dig"-mentaliteten som vissa inte blivit av med
Haha.. än en gång bevisar du att du har noll koll. För sisådär 3 månader sen hade ja en volvo jag också.. Just därför ja har mitt lilla hat till volvo. ja har själv haft en.. Så tyvärr! ja vet själv hur extremt tråkigt de är med fwd..
- Har du champagne?
- Jag har en soda stream och en flaska vitt!
med tanken på nivån på dina inlägg, skulle Audi vara så mycket mera klass då?
I t.ex USA så är en Volvo mera klass än enAudi...
VÄX UPP
denna tråden handlar om hur mycket effekt dom klarar av att plocka ur en 1,8 motor, inte vilket bilmärke som är bäst
Haha, killen med koll... Kanske är volvo mer populär där för att audi är så sjukt dyra där... Prata inte om nått du inte vet nått om.. Volvo är ungefär som en skoda är här, många gillar dom just för att dom är så billig..
vill du vet huuur ful din bil är HAAHAHHAAHAH så jääävla ful stick nu va inte här mer å lek ta din fula bil å gör nått kul av den
HAHAHA! Ska han med den något för stora fronten säga, och en vinge som skulle passa på en 747 Ja känner lukten av volvoraggare..
- Har du champagne?
- Jag har en soda stream och en flaska vitt!
vill du vet huuur ful din bil är HAAHAHHAAHAH så jääävla ful stick nu va inte här mer å lek ta din fula bil å gör nått kul av den
HAHAHA! Ska han med den något för stora fronten säga, och en vinge som skulle passa på en 747 Ja känner lukten av volvoraggare..
§1 Sundhet och "netiketten" För att Garaget ska vara trivsamt för alla måste du som medlem följa de lagar samt den etik som gäller när man som privatperson använder Internet. Ha särskilt det här i åtanke:
• Var trevlig och respektera andras åsikter. • Du får absolut inte skapa eller sprida uttalanden som är stötande eller ärekränkande. • Använd sunt förnuft. Om du är osäker om det är OK att skriva något eller inte, skriv det inte! • Personliga ärenden, "chatt" och liknande får inte förekomma i forumet. • Diskussioner rörande mopeder, epa-traktorer och annat som normalt brukas av personer under 18 år hör inte hemma här.
Du har en varning härmed.
"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Jag öppnar denna tråden igen och hoppas nivån är en smula högre hos dem som postar...
Har nämligen fått MMS ikväll... framgår inte vems motor (finns två att välja mellan) framgår heller inte om mappningen är klar eller om det kommer mer siffror senare. Autotech har oavsett vilket höjt ribban en smula igen
945hk i en S40 T4 på 1.87liter
-=[Performance by Torpis]=- Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-
En SAAB utan turbo är som en räkmacka utan räkor ;)
Åker SAAB 9-5 Aero , SAAB 9-3 Nordic 333 concept ,Subaru Forester 2.5 XT eller en än så länge turbolös Honda CBR 929 Fireblade beroende på väder o humör :D
Jag öppnar denna tråden igen och hoppas nivån är en smula högre hos dem som postar...
Har nämligen fått MMS ikväll... framgår inte vems motor (finns två att välja mellan) framgår heller inte om mappningen är klar eller om det kommer mer siffror senare. Autotech har oavsett vilket höjt ribban en smula igen
Jädra massa snack om vilken bil som är bäst! Alla bilar är väll bara skit! Finns ju ingen bil som är felfri... Sluta klaga på dom bilmärkena ni sj inte äger, alla bilar är lika dåliga Volvo är sosse bilar, Saab hör bara hemma på folkrace banan, BMW är kebab utkörnings bilar, merca är pundarvagnar, Audi Nazzikärror, VW är bara lillebror till Audi, Amrekanska bilar är bara mycket av inget, Japanska bilar är lättare än alla andra eftersom rost väger mindre... osv osv... ALLA BILAR ÄR SKIT! Men men frän med så mycket effekt i en 1.85a
Nu vet jag inte vart det svävar iväg... bromsade motorn är en Volvo B4194T2
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-
Volvo S40 utvecklades tillsammans med Mitsubishi, om jag inte minns helt fel? Vilket motor är det dom kört då?
B4184 S2 B4184 S
Tror modellerna är rätt, ber om ursäkt annars.
b4218t / b4219T skulle jag tippa på , dom motorerna du pratar om e sugmotorer. Detta är volvos motor inte något mitsubishi i den även om karrosen är mitsubishi.
edit: om du menade de svaret på min fråga som menade jag mer vilken firma som har trimmat å bearbetat motorn i detta fallet.
menade jag mer vilken firma som har trimmat å bearbetat motorn i detta fallet.
Autotech motorsport i Trollhättan