Ärligt talat så tycker jag bilen är för dyr. För 70k får man väldigt mycket bil. Den har gått 14000 vilket är ganska mycket och den är 8 år gammal. Tyvärr, det är nog bara att bita i det sura äpplet och inse att en bil är en dålig investering. Du som säljare kommer inte få ut vad du tycker bilen är värd.
Att det sedan är någon specialmodell "stcc" tror jag inte är något argument som du ska blåsa upp så mycket. All utrustning som du radar upp är inte nödvändig info utan det gör bara att man inte ser det intressanta. Kom igen, elhissar, elspeglar med värme, airbag, ABS... Det har ju varenda bil som kostat mer än 75.000 ny? Bort med sånt och in med det viktiga så det syns: servicebok, nybesiktigad ua, nya bromsar/koppling/kamrem... En sån bil vill man köpa, som är i bra skick.
Sedan tycker jag att det blir krångligt att kopiera länken till bilderna och öppna dem i en ny webläsare. Man ska se alla bilder direkt. Bilden man möts av i annonsen är.. ursäkta... kass! Ena framlyktan? Jag skulle inte bara ha "stuns-bilder" dvs den typen av bilder du har. Snygga bilder, vältagna på alla sätt och vis, men allting går i grodperspektiv och flera är i mörker. Ta ett par bonna-bilder som visar bilen på Blocket. Länken tycker jag du kan ha kvar till de snyggare bilderna.
Hårda ord? Nja, bara vad jag tycker när jag letar bil att köpa.
When the eagles are silent, the parrots begin to jabber.