har 1460 bilder på lager som ja ska gå igenom SNARAST. Ska bara "tillfredställa" de Norska damerna å skicka upp lite bilder på FB på dem me som de frågade efter
Brukar det inte va större än så?? tänkte om många skippa igår pga vädret??
Förra året var det ca 120 bilar och nästan 800 besökare, i år var det betydligt mindre. Säkert delvis vädret men även att det krockade med massa andra arrangemang.
jaså du råka också få i dig massa öl igår? tror jag kom i säng vid 4 inatt... lite seg idag
nja, öl å öl. är ingen öldrickare.. dricker sprit jag men jepp.. fick i mig en "del" ..
kom hem kl. 4 jag med, efter en lång smärtsam promenad hem från timmy´s på 45 minuter. aldrig frusit så mycke nån gång som ja gjorde igår. å polaren som sov i soffan kunde inte förstå de.. men han hade ju fan kläder på sig han, hade bara skjorta på mig ja i 4 +
klara fan inte ligga still i sängen när ja väl kom in, va ju tvungen å komma upp i temp. så han fråga varför ja väsnades så.. å då kastade ja mig i soffan uppepå han så fick han svaret sen.. huden min va ju 4 + bara
Finns det en resultatlista någonstans? Roligt o se om man kanske kanske fått ngt pris om man åkt till istället för o festat. Såg ut o vara några grymt läckra bilar där iaf:)
Det är för att det var svenskavolvo240klubben som startade träffen och på senare år så tog Föreningen Edaträffen över. Då var det mest Volvo. Nu på senare tid (senaste 3 åren) så har vi försökt ändra inriktning på träffen så den ska passa alla bilmärken. Bli ju mer och mer blandade bilmärken.
Finns massa bilder på brudarna men av olika skäl så har jag valt att inte lägga upp dom. Får se om det möjligen kommer upp några st framöver. Finns mycket folk som har väldiga åsikter om sådana "evenemang".