Tjena!
Är helt ny här på garaget.
Jag är helt bil- och körkortslös (än så länge), men mitt stora intresse ligger i fotografering så denna avdelningen är förstås tilltalande.
Tänkte dela med mig av ett par bilder som jag tagit i veckan under en session med F. Sjögren och hans Toyota Supra.
Även han återfinns på garaget (sjogren87) och i hans galleri kan se fler bilder från sessionen.
Planen är att vi dessutom kommer köra åtminstone en session till under veckan, mörkersession, och i sådana fall så kommer jag att hålla er uppdaterade i tråden med fler bilder.
En sk. "löpande uppdatering".
Detta är då inget taskigt försök att broadcasta hans bil, utan mer ett sätt för mig att få någonting ut av det.
Jag är inte så bevandrad i bilporträtt, så alla kommentarer och kritik är givetvis välkomna.
Frågor om bilen får jag dock hänvisa till ägaren.
Frågor om bilderna, kamerautrustning, tillvägagångssätt osv. kan ni däremot gladeligen ta med mig.
Eventuellt kommer jag slänga upp fler bilder på min egen profilsida under "fotoprojekt", och förhoppningsvis så kommer där att tillkomma fler bilar i framtiden.
Aja, mindre babbel och mer bilder.
Resten av bilderna från sessionen återfinns i Sjögrens galleri som ni hittar här:
http://www.garaget.org/?car=97917Mvh
/P