Skulle vilja få ordning på knät nu så man kan springa och lira fotboll och roa sig i sommar. Slet av främre korsbandet förra sommaren så nu får man vänta med fotboll tills nästa säsong drar igång istället
-Att få en felfri semester där allt går som det ska, med familjen. Ska till kroatien snart. -Skulle vart bra att farsan inte kände ngn smärta i knät mera, och att hans diskbråck blir bättre. Hatar att se folk omkring mig med smärta... -Skulle inte sitta helt fel med att få ta om körkortet snart också.... dumma spärrtid:(...
Ursprungligen postat av Jak@n
Den enda instansen i samhället dit alla vänder sig, en liten kal panel där alla ska pilla - oavsett vem du är. Det enda som knyter oss samman. Det och Anna anka.
Vart svårt sjuk i 5år nu. Hade tveklöst bytt bort allt jag äger och har för att bli frisk igen
Vad har du för sjukdom?
Jag skulle vilja få ordning på min ekonomi och kunna leva bra varje månadsslut
Multiple chemical sensitivity : http://www.multiplechemicalsensitivity.org/ Spenderar större delen av mitt liv i sängen pga detta. 3-4 Veckor i sträck utan att ta mig upp är inget ovanligt.
Hm... Funderar men jag kommer fan inte på nåt jag behöver. Allt är bara onödiga småsaker när man tänker efter. Känner mig väldigt nöjd just nu.
Bästa jag kunde få var att göra slut med min alkoholiserade pojkvän och den presenten gav jag mig själv inte allt för längesen.
att göra slut med honom kan inte vara det lättaste. Vet precis hur det är att leva med sånt. i mitt fall inte sambo.
Ni andra med olika skador och handikapp. Tycker det är starkt av er att stå ut och leva. Man har ont o jävlas hela tiden men som tur finns det saker som gör att man står ut o klara av smärtan. Keep up!
Sen finns det ju alltid folk som önskar sig en Värsting bil osv men jag skulle hälldre leva med lite pengar, skit dålig bil eller vad det nu kan vara bara man slipper det skit man har.
Jag önskar att alla med jättejobbiga sjukdomar får ett jobb som de kan klara av trots sin svåra misär. Jag önskar detta både för min och för deras skull.