2862
Sök

Brudar = Hetast just nu!

1 002 Inlägg
10 juli 2008
#81
Reeplayed skrev:
Bjork skrev:
Reeplayed skrev:
Vilken är 740in som diskuterats så vilt?

För den delen, jag skulle kunna tänka mig att posa så vid en bil, på utställning eller liknande, bara för att ha gjort det. En kul grej, verkligen inte för uppmärksamheten som de där små 15-åringarna på Elmia vill ha. Kan ju ärligt säga att jag lär posa vid min egna framtida bil sen om den står utställd, mest för att retas lite tongue
Den låg där för ett tag sen, en näst intill std. 740 med en liten tjej på 17 bast med tajta jeans
på ca 7 av 10 kort...den finns nog kvar bland alla 7000 olika 740s på gorg...bara att leta
Den röda?
Menar du att det bara finns en röd 740 på garaget..? hehe..

Nej, den som de pratades om va blå har jag för mig..
Senast redigerat av dahboy (10 juli 2008)

...

107 Inlägg
10 juli 2008
#82
klaga ....

sluta rösta på de bilarna som har brudar med på bilderna då tongue

Är ju inte så att de hamnar på hetast just nu av sig självt...

Porsche 911 - 71 banträffsbil
Opel Calibra -94 Vardagsbil

Japs :)
775 Inlägg
10 juli 2008
#83
håller verkligen med

285 Inlägg
10 juli 2008
#84
*Gäsp* En till sånn här tråd.. att folk orkar.. Exakt vad får ni nu ut av att ligga på "hetast just nu" och "topplistan" det verkar otroligt viktigt för vissa.. nästan livs avgörande=P Jag kan förstå frustrationen över att orginal bilarna hamnar där pga tjejerna men att ta sig tid och göra en tråd om detta visar väll ändå bara att det ligger lite avundsjuka bakom, för att ens egen bil inte ligger där  ? Kanske har fel vad vet jag..
¨
Dock tycker jag lite Offtopic att garaget borde göra om topplistan, splitta på den om man säger så.. En för bilar med sponsorer och en för oss dödliga som knegar ihop till allt.. Det skulle juh öka chanserna för dom som vill synas, då det är nästintill omöjligt att slå en full proppad sponsorbil.. Kanske dumt men det är en ide bara.  / Fredde

SAAB, För att jag e lite bättre än dig!

Vi lever i en orättvis värld..
560 Inlägg
29 juli 2008
#85
dahboy skrev:
Reeplayed skrev:
Bjork skrev:

Den låg där för ett tag sen, en näst intill std. 740 med en liten tjej på 17 bast med tajta jeans
på ca 7 av 10 kort...den finns nog kvar bland alla 7000 olika 740s på gorg...bara att leta
Den röda?
Menar du att det bara finns en röd 740 på garaget..? hehe..

Nej, den som de pratades om va blå har jag för mig..
Hehe, okej, nu gjorde jag kanske bort mig lite tongue Ah okej, nja det har ju legat en röd på listan med, vinröd, i ett helt fantastiskt skick, men jag har inte sett nån brud framför den iaf. Den förtjände i alla fall att ligga på Hetast just nu, trots att det var en 740, som så många verkar hata. Jag ser det som en schysst förstabil wink

Even fools they say, can find a way out of the dark.

2 079 Inlägg
29 juli 2008
#86
https://www1.garaget.org/gallery/archive/64020/415326_bd0b8x.jpg

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

Art Director
75 Inlägg
1 augusti 2008
#87
Dog tråden? yikes Mer brudar åt folket!


Saaboholic
3 129 Inlägg
1 augusti 2008
#88
Håller med trådskaparen.

Ingen har något emot brudar, men det är bilen som ska få poäng och inte den person som vistas på bilden.

"Liberty of thought is the life of the soul"

203 Inlägg
1 augusti 2008
#89
Inte för jag bryr mig ett dugg men visst är det sant smile


Oldschool
299 Inlägg
1 augusti 2008
#90
Till yttermera visso....

203 Inlägg
1 augusti 2008
#91
https://www1.garaget.org/archive/84/83058/98643/98643-925084.jpg

1732 personer, inte illa wink


Teddan
2 495 Inlägg
1 augusti 2008
#92
vi killar dras till snygga bröst, fina rumpor och läckra ben ... så är det, så kommer det förbli.

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar

5 198 Inlägg
1 augusti 2008
#93
såna finns i fibban och lektyr,här ska det tittas på bilar

77 Inlägg
1 augusti 2008
#94
Tycker de låter som lite avundsjuka ja


5 198 Inlägg
1 augusti 2008
#95
vill jag se brudar ,tittar jag på badstranden,,, alla gillar inte bilposerande brudar med silikon tuttar

Teddan
2 495 Inlägg
1 augusti 2008
#96
gamlingen skrev:
vill jag se brudar ,tittar jag på badstranden,,, alla gillar inte bilposerande brudar med silikon tuttar
jasså du gillar toppless solande 3banrsmammor med hängpattar hahaha

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
1 augusti 2008
#97
https://www1.garaget.org/archive/64/63497/94373/94373-897690.jpg

Så ska de se ut ;P he he

Sump Runk Rätt O Slätt!

5 198 Inlägg
1 augusti 2008
#98
r-ted skrev:
gamlingen skrev:
vill jag se brudar ,tittar jag på badstranden,,, alla gillar inte bilposerande brudar med silikon tuttar
jasså du gillar toppless solande 3banrsmammor med hängpattar hahaha
jasså du har sett såna där du. de har jag missat

674 Inlägg
1 augusti 2008
#99
Zwudda skrev:
Jag börjar bli lite irriterad!

Av de 6 bilar på "Hetast just nu" ligger 3st i princip orginal bilar som inte är gjort något med. De ligger där uppe ENBART för att det är tjejer på visningskorten. Tycker det är lite tråkigt att bara för att tjejer står framför det som den här sidan faktiskt är till för, bilar, så får de skyhöga betyg och miljoner kommentarer.

Är jag bara fjantig nu (enligt er) eller finns det någon som håller med mig när jag säger att Garaget.org borde göra en ny regel, att tjejer som posar på bilkort inte får andvändas i bil profilen, utan får bara figurera i Galleri/Projekt.

För det finns SÅÅ många killar på den här sidan som ger en 5:a så fort eller bara för att det står en tjej framför bilen.

Nån som håller med eller är mottyckande?
Visst, det ÄR en bil sida. Men det här visar bara vilken avundjuka & allvar en del verkar ta det här med topp listor, betyg & SHIT!!   Vem har du bilen för?  Din eller anndras skull??   Garaget är ju en komunity sida, där folk igenom träffas umgås, snackar om allt, det är därför sidan är så bra, det är sån mångfalld på innehållet.   Betyg, topplistor det är bara en rolig grej, inget som nån ska gå sömnlös & få svarta tankar för,  Det SKA vara skithögar blandat med blänkande mustanger.   För ska det BARA vara skylines, supror, ferrari, tok stajlade M3:or....   Då kan garaget byta namn till brats-garaget..    "För folk med pengar & stil"
Senast redigerat av Ramrod (1 augusti 2008)

With great freedom comes great responsebility

674 Inlägg
1 augusti 2008
#100
Zwudda skrev:
steifan skrev:
Men det är iofs bara en lista över vilken bil som har mest besökare.
Så vad är det att gnälla på egentligen? roll
Det är ju inte bara listan, dom får skyhöga betyg. och som ALLA kan förstå så är det inte bilen som rösterna läggs på, utan att patetiska grabbar, och kanske brudar, gillar flick hud på kort!
Vem är det du gnäller på igentligen???   Brudarna som är framför bilarna eller killarna som röstar på dem???  Ska du försöka tycka åt dem vad som är värt ett betyg, hur man ska göra ett kort??  Får de inte tycka åt sig själva vad man tar för kort & vad man sätter betyg på? 

Du gnäller ju klart & tydligt på den fria viljan & respekten för att all tycker & tänker olika.  Så har det alltid varit & kommer alltid att vara... Det är bara att vänja dig, eller så skaffar du en mustan, som den på 1 plats i topplistan för det är där du verkar vilja vara.

Jag kan lova att du alldrig personligen ansikte mot ansikte på en bilträff tex. skulle våga säga till en garaget medlem att ta bort sina utmanande kort för att du tycker att det är hon på kortet som får betyget & inte bilen...    OM du gör det ska jag sluta gnälla på dig!    DET lovar jag!
Senast redigerat av Ramrod (1 augusti 2008)

With great freedom comes great responsebility


Sök