Jo va så här att igår så skrev ja sms med henne och hon var hos en kompis 1,5 km hemmifrån. De drack lite öl å så. Hon hade druckit 2st starköl. Sen säger hon att hon ska köra hem
Då tände man ju till, visst hon är liten å 2 cider kan få henne lite vimsig. Och öl innehåller ju mer alkohol. Smsade till henne ett bra tag. Skrev att hon skulle åka hem mä nån eller gå. Men när hon svarade så sa hon slösa inte mer pengar på detta eller så bytte hon ämne bytte ämne.
Ringde då upp henne å försökte prate mä henne. Gick inge bra. Sa att ja kunde komma å köra henne hem så hämtar vi/du bilen imorgon. Men nä de ville hon inte. Jag hade tidigare sagt att ja inte orkade komma pga förkylning så då sa hon ju skyllde på de. Sen sa ja att hon ska fan inte sätte sig i bilen å köre. Då sa hon jo de SKA ja.
Efter detta visste ja inte vad ja skulle säga men de kokade inom mig.
Då sa ja en jävligt jävligt dum grej till henne men så arg som ja va då har ja nog aldrig vart på henne.
Hur som helst så gick de inte ontakta henne längre. Svarade inte när man ringde eller smsade.
Smsade då till hennes kompis å hon ringde å prata mä henne. När hon sedan hörde av sig till mig så blev hon förvånad över att ja sagt de dumma till henne. Men hon höll ju mä om de där mä att inte köra. Känner nån kompis som har blitt av med nån närstående för att en diot satte sig bakom ratten å körde.
Aja spolar fram ett tag. Tog bilen å tänkte åka dit men visste inte vart hon va. åkte runt mä nån nu.
Sen så skriver ja med hennes brorsa å får lite svar om vart hon ä å så. Sen säger han att hon kommit hem.
Försöker ringa till henne men hon svarar inte å sen skickar ja sms. får ett svar. Hemma nu och jag är en och det ja sa till henne när ja ringde henne.
Nästa sms ja fick av henne skrev hon att hon körde hem. 2 timmar efter att hon hade druckit sista ölen.
Försökte få henne å skriva eller prata mä mig men sen har hon inte hört av sig.
Å när ja blir så arg ja då vet ja inte va ja ska göra. Tog iaf bilen å åke till grannkommun bara för å köra av mig ilskan. (Kör oftast över hastighetsbegränsningarna då) och eftersom hela vägen te åmål har 1+2 väg så tänkte ja att kan ju bara skada mig själv.
Aja nu sittet ja här dagen efter å vill prata eller skriva med henne. Å de går lika bra som att para en potatis och en pudel
Har ni nu några tips på va ja kan försöka göra?
Vill inte skriva eller ringa till henne för mycke för då tror ja de bara blir värre.
Hoppas ni orkar läsa detta.
//Persson