3523
Sök

Strul med tjejen

Försöker iaf
1 998 Inlägg
27 juni 2008
Trådstartare
Jo va så här att igår så skrev ja sms med henne och hon var hos en kompis 1,5 km hemmifrån. De drack lite öl å så. Hon hade druckit 2st starköl. Sen säger hon att hon ska köra hem yikes

Då tände man ju till, visst hon är liten å 2 cider kan få henne lite vimsig. Och öl innehåller ju mer alkohol. Smsade till henne ett bra tag. Skrev att hon skulle åka hem mä nån eller gå. Men när hon svarade så sa hon slösa inte mer pengar på detta eller så bytte hon ämne bytte ämne.

Ringde då upp henne å försökte prate mä henne. Gick inge bra. Sa att ja kunde komma å köra henne hem så hämtar vi/du bilen imorgon. Men nä de ville hon inte. Jag hade tidigare sagt att ja inte orkade komma pga förkylning så då sa hon ju skyllde på de. Sen sa ja att hon ska fan inte sätte sig i bilen å köre. Då sa hon jo de SKA ja.

Efter detta visste ja inte vad ja skulle säga men de kokade inom mig.
Då sa ja en jävligt jävligt dum grej till henne men så arg som ja va då har ja nog aldrig vart på henne.
Hur som helst så gick de inte ontakta henne längre. Svarade inte när man ringde eller smsade.

Smsade då till hennes kompis å hon ringde å prata mä henne. När hon sedan hörde av sig till mig så blev hon förvånad över att ja sagt de dumma till henne. Men hon höll ju mä om de där mä att inte köra. Känner nån kompis som har blitt av med nån närstående för att en diot satte sig bakom ratten å körde.

Aja spolar fram ett tag. Tog bilen å tänkte åka dit men visste inte vart hon va. åkte runt mä nån nu.
Sen så skriver ja med hennes brorsa å får lite svar om vart hon ä å så. Sen säger han att hon kommit hem.
Försöker ringa till henne men hon svarar inte å sen skickar ja sms. får ett svar. Hemma nu och jag är en och det ja sa till henne när ja ringde henne.
Nästa sms ja fick av henne skrev hon att hon körde hem. 2 timmar efter att hon hade druckit sista ölen.
Försökte få henne å skriva eller prata mä mig men sen har hon inte hört av sig.

Å när ja blir så arg ja då vet ja inte va ja ska göra. Tog iaf bilen å åke till grannkommun bara för å köra av mig ilskan. (Kör oftast över hastighetsbegränsningarna då) och eftersom hela vägen te åmål har 1+2 väg så tänkte ja att kan ju bara skada mig själv.

Aja nu sittet ja här dagen efter å vill prata eller skriva med henne. Å de går lika bra som att para en potatis och en pudel sad

Har ni nu några tips på va ja kan försöka göra?
Vill inte skriva eller ringa till henne för mycke för då tror ja de bara blir värre.

Hoppas ni orkar läsa detta.

//Persson

Be a good person. Be a Persson
Bmw, kärlek vid första bakvagnskastet

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
27 juni 2008
1. Vad sa du egentligen ??

2. Bor ni inte tillsammans eller ens i samma samhälle ??  Var lite förvirrande där tongue

3. Provat att åka och prata med henne personligen och inte bara sms ??  Prata lugnt med henne även om du så skulle vara fly förbannad, om du inte vet att det går så är det nog bättre att bli hemma och låta både dig själv och henne coola ner lite.

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

375 Inlägg
27 juni 2008
Tråkigt att höra ! Men kan du inte åka hem tll henne och prata?

Queen Of Hearts
1 300 Inlägg
27 juni 2008
Ehm... Ja du, enda sättet är att prata med henne... Men det är svårt när hon inte svarar...

Väldigt invecklat det där du..

I do it my way

Avstängd
962 Inlägg
27 juni 2008
Din svenska är i mina ögon ett storre problem för dig.

3 059 Inlägg
27 juni 2008
wojne wojne.. i-land.

Försöker iaf
1 998 Inlägg
27 juni 2008
Trådstartare
Bor inte ihop men bor 7 km ifrån henne. Hade de inte vart för hennes hästar hade vi nog bott ihop

Tror nog ja ska ta de lugnt tills hon hör av sig.

Hon skulle va mä en kompis idag så åka till henne de går nog inte.

Vad ja sa. Ja skäms nå så förbannat. Men ångrar de ja sa så jävla möe.

Men tycker ändå hon borde förstå varför ja blev så arg på henne. Även om man inte känner sig full men har druckit lite så ska man ju strunta i å köra. Principsak enligt mig. Och varför dricka när man vet att man ska köra hem sen?

Hydraulik "mekaniker" samt Fordonare
744 Inlägg
27 juni 2008
personligen tycker jag det var riktigt idiotiskt att ens tänka på att köra hem efter å ha druckit lite alkohol pga att man skada sej själv och andra men sen pga körkortet också visst är man att man vill förlora det och punga ut 12.000 så är det ju inga problem ,

angående problemet så vad sa du riktigt? har själv varit ganska sur på tjejen också så jag sket i att svara när hon ringde tills jag hade lugnat ner mej, men det är en annan historia men tycker du verkligen ska åka å snacka me hon irl ( in real life wink  och försöka snacka ut om vad som hände!

men hoppas man har varit till hjälp lite grann iaf, lycka till !

DFFL
9 020 Inlägg
27 juni 2008
Det där med para potatis och pudel låter intressant.

Men hade det blivit potatispudlar eller pudelpotatisar då?

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
27 juni 2008
FireTraXX skrev:

lol

Du och Boostrider är rätt lika på ett sätt....  Ni har problem båda två wink   lol     lol

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

Hydraulik "mekaniker" samt Fordonare
744 Inlägg
27 juni 2008
hade nog blivit en blandning, en pudel med potatis skalle och två jätte stora ögon och öron HAHA förställ dej det;) men detta hörde inte till förlåt,.

1 142 Inlägg
27 juni 2008
ring till nån av henne kompisar eller hennes bror så ber du dom ge telefonen till henne...om hon svarar då så säger du att du verkligen vill träffa henne och prata ut om det som hände och allt.....kan funka....mitt EX var likadan fast hon skar sig istället för att köra bil sen slog hon sig me!!!

Försöker iaf
1 998 Inlägg
27 juni 2008
Trådstartare
TBOC_Razor skrev:
FireTraXX skrev:

lol

Du och Boostrider är rätt lika på ett sätt....  Ni har problem båda två wink   lol     lol

Visste precis vem som skulle ta upp de lol

Va tvungen å ha lite humor i tråden. Denna Off topic gör inget. skrattade iaf nu när man fick se va folk skrivit
om detta

Försöker iaf
1 998 Inlägg
27 juni 2008
Trådstartare
hewra skrev:
personligen tycker jag det var riktigt idiotiskt att ens tänka på att köra hem efter å ha druckit lite alkohol pga att man skada sej själv och andra men sen pga körkortet också visst är man att man vill förlora det och punga ut 12.000 så är det ju inga problem ,

angående problemet så vad sa du riktigt? har själv varit ganska sur på tjejen också så jag sket i att svara när hon ringde tills jag hade lugnat ner mej, men det är en annan historia men tycker du verkligen ska åka å snacka me hon irl ( in real life wink  och försöka snacka ut om vad som hände!

men hoppas man har varit till hjälp lite grann iaf, lycka till !

Bad henne att dra åt helvete å kallade henne ho*a yikes Ångrar de så jävla möe men har nog fan aldrig vart så arg på någon som då. Fy fan alltså. Sen va de ju en liten grusväg som hon skulle köre på men de gör inte saken bättre. Kan komma djur eller gå nån där. Som jag skrev tidigare. Har man druckit väntar man tills man tror de är ok sen lika länge. Helst försöka få skjuts eller gå.

Ska höra av mig till kompisen som hon är hos så får vi se. Men tror knappast hon vill prata mä mig

Teddan
2 495 Inlägg
27 juni 2008
snoddas skrev:
ring till nån av henne kompisar eller hennes bror så ber du dom ge telefonen till henne...om hon svarar då så säger du att du verkligen vill träffa henne och prata ut om det som hände och allt.....kan funka....mitt EX var likadan fast hon skar sig istället för att köra bil sen slog hon sig me!!!

skar sig och slog sig lollollol

vad e det för jävla fjortis ???

till trådskaparen:
det är dumt och köra full men att kalla någon för massa saker bara för det är ganska onödigt.
tycker nog att du skall åka hem till henne och prata igenom allt

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar

261 Inlägg
27 juni 2008
Boostrider skrev:
Jo va så här att igår så skrev ja sms med henne och hon var hos en kompis 1,5 km hemmifrån. De drack lite öl å så. Hon hade druckit 2st starköl. Sen säger hon att hon ska köra hem yikes

Då tände man ju till, visst hon är liten å 2 cider kan få henne lite vimsig. Och öl innehåller ju mer alkohol. Smsade till henne ett bra tag. Skrev att hon skulle åka hem mä nån eller gå. Men när hon svarade så sa hon slösa inte mer pengar på detta eller så bytte hon ämne bytte ämne.

Ringde då upp henne å försökte prate mä henne. Gick inge bra. Sa att ja kunde komma å köra henne hem så hämtar vi/du bilen imorgon. Men nä de ville hon inte. Jag hade tidigare sagt att ja inte orkade komma pga förkylning så då sa hon ju skyllde på de. Sen sa ja att hon ska fan inte sätte sig i bilen å köre. Då sa hon jo de SKA ja.

Efter detta visste ja inte vad ja skulle säga men de kokade inom mig.
Då sa ja en jävligt jävligt dum grej till henne men så arg som ja va då har ja nog aldrig vart på henne.
Hur som helst så gick de inte ontakta henne längre. Svarade inte när man ringde eller smsade.

Smsade då till hennes kompis å hon ringde å prata mä henne. När hon sedan hörde av sig till mig så blev hon förvånad över att ja sagt de dumma till henne. Men hon höll ju mä om de där mä att inte köra. Känner nån kompis som har blitt av med nån närstående för att en diot satte sig bakom ratten å körde.

Aja spolar fram ett tag. Tog bilen å tänkte åka dit men visste inte vart hon va. åkte runt mä nån nu.
Sen så skriver ja med hennes brorsa å får lite svar om vart hon ä å så. Sen säger han att hon kommit hem.
Försöker ringa till henne men hon svarar inte å sen skickar ja sms. får ett svar. Hemma nu och jag är en och det ja sa till henne när ja ringde henne.
Nästa sms ja fick av henne skrev hon att hon körde hem. 2 timmar efter att hon hade druckit sista ölen.
Försökte få henne å skriva eller prata mä mig men sen har hon inte hört av sig.

Å när ja blir så arg ja då vet ja inte va ja ska göra. Tog iaf bilen å åke till grannkommun bara för å köra av mig ilskan. (Kör oftast över hastighetsbegränsningarna då) och eftersom hela vägen te åmål har 1+2 väg så tänkte ja att kan ju bara skada mig själv.

Aja nu sittet ja här dagen efter å vill prata eller skriva med henne. Å de går lika bra som att para en potatis och en pudel sad

Har ni nu några tips på va ja kan försöka göra?
Vill inte skriva eller ringa till henne för mycke för då tror ja de bara blir värre.

Hoppas ni orkar läsa detta.

//Persson

Hon älskar dej..såå väntaa med att ringa hon kommer göra det ska du se ;O)

Me-BboyLuna

Studerande
727 Inlägg
27 juni 2008
åk till henne och prata då..? kanske hjälper..

stora bilar och små bilar, alla bilar är lika fina:)

Försöker iaf
1 998 Inlägg
27 juni 2008
Trådstartare
BboyLuna skrev:
Hon älskar dej..såå väntaa med att ringa hon kommer göra det ska du se ;O)

Jo har komme fram te de. Men pratade med hennes kompis å hon verka på bra humör iaf smile

Ska åka till henne ikväll tänkte ja.

Ford fantast
1 607 Inlägg
27 juni 2008
bättre det än att hon satte sig i bilen och körde av vägen

mitt projekt http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=260519
spacers.se
katt åt lampa lös i magen
en volvo är som aids när man fått den blir man aldrig av med den

46 Inlägg