asså har kollat en del svarta bilar med angeleyes tycker att d ser mer kladdigt ut... ska inte säga att d inte e snyggt för d e d... tror att jag håller med phaetoon fast fortfarande osäke
Sen kan jag säga me ganska stor säkerhet att du måste byta hela lyktan. Eftersom du inte har dom vanliga sträcken i glaset som bryter luset åt rätt håll så måste du ha de i reflektorn. Byter du bara glasen får du en ljusbild som bara e skit.
Hej äger en svart s70 o kan inte bestämma mig om viken som e snyggast kromade angeleyes svarta eller bara glasklara lampor fram:/ Tack BIG
Tycker helt klart att Volvos originalklarglas är snyggast och mest stilena. MVH
du som redan har sånna byter man bara d yttre glaset eller måste man köpa en hek kitt?
Jag har bara klarglasen tillsammans med originalinsatsen. Då behöver man bara byta själva glaset, sitter med clips runt om. Vill man ha "hela" klarglaset köper man klarglasinsats också. Allt säljs styckvis på Volvo, dvs man behöver inte köpa insatsen för att kunna köpa glaset.
MVH
- Den som gräver en grop åt andra använder ofta spade -
Sen kan jag säga me ganska stor säkerhet att du måste byta hela lyktan. Eftersom du inte har dom vanliga sträcken i glaset som bryter luset åt rätt håll så måste du ha de i reflektorn. Byter du bara glasen får du en ljusbild som bara e skit.
Nope! Jag har klarglas + origialinsats. Lyser kanon och helt enl linjerna på SBP:s mätdorn. MVH
Senast redigerat av Dave_C70 (27 juni 2008)
- Den som gräver en grop åt andra använder ofta spade -
Nope! Jag har klarglas + origialinsats. Lyser kanon och helt enl linjerna på SBP:s mätdorn. MVH
De va skumt. De va den förklaringen jag fick som jag tycker låter rätt vettig. Men de e ju ingen idé att säga emot dårå
De va skumt. De va den förklaringen jag fick som jag tycker låter rätt vettig. Men de e ju ingen idé att säga emot dårå
//Jacob
Naaah du har nog rätt ändå tror jag...... kolla in killen som heter " honken " det skiljer sig lite ändå du...