krutmats skrev:
Låter som du anpassat dig, låter riktigt soft, vad skönt att kunna sitta i solen och bara ta det lugnt och umgås med sin familj
![smile](img/smilies/smile.png)
Passade det bra med draget med???
Mvh/Mats
HAr varit jätteskönt att vara hemma en vecka, men nu är smekmånaden över, får se hur det går att börja jobba imorgon. Jajemän, draget passade bra. förhoppningsvis passar det även när allt är på plats
![wink](img/smilies/wink.png)
gentoo skrev:
Satt och kikade igenom din tråd igen (och igen, och igen, etc) och den här gången fastnade jag för påsen bredvid nätagget, det ligger en "4p 12v - 4p 12v atxkabel" i den, ingick den i köpet eller fick du lägga till extra? Jag fick inte med någon sådan och jag hittar ingen butik i sverige som säljer dem heller, kostar runt 4-5$ från usa, med en frakt på över 40$, billigare att köpa två förlängningar och en sockerbit isf, fortfarande irriterande!
![tongue](img/smilies/tongue.png)
Allt ingick i köpet från eco-finder.
FoXxIe skrev:
vart riktigt snyggt med baken!
tackar!
Har faktiskt fått lite gjort idag, slipade bort en hel del polyesterspackel. för att ersätta det med plastspacklet. Om ni undrar varför, så är det för att jag ska lägga ett lager glasfiber till och vill ju att det ska fästa bra. har ju blivit en del sågande o slipande i bakre stötfångaren, så det är lite tunnt på sina ställen och det skadar ju inte att ha en hel yta att snygga till innan lack
här kommer några bilder på vad som gjordes idag.
Jag erkänner, jag slipade inte för hand. Jag hade maskinhjälp....![https://www1.garaget.org/gallery/archive/34530/607352_gfa8ib.jpg]()
då var det plastspacklat, nästa steg blir ett eller två lager glasfiber.![https://www1.garaget.org/gallery/archive/34530/607361_gqwq9d.jpg]()
Nu känns det som man är på G igen, förhoppningsvis så fortsätter det så. Dessutom så är det "vita möglet" nästan borta nu
Bjuder på en bild, på min nästan nytvättade bil
![wink](img/smilies/wink.png)
he he, nu är snön "det vitamöglet" nästan borta...då var helgen över för denna gång, men var lugna den kommer tillbaka om fem dagar
![big_smile](img/smilies/big_smile.png)
// Victor