3076
Sök

Gymnasie Inriktning

Vi lever i en orättvis värld..
560 Inlägg
1 juli 2008
Ska börja 3an men valde Fotografisk bild som inriktning när vi började 2an. Hade hellre gått Fordon med Transportteknik som inriktning..

Even fools they say, can find a way out of the dark.

i övrigt värdelös.
613 Inlägg
1 juli 2008
rough_boy skrev:
Vilka ska gå kaross då? smile  är det bara fordonselever här?tongue

går karosseri/plåt redan så jag behöver inte välja smile

Svetsare
3 150 Inlägg
1 juli 2008
Reeplayed skrev:
Ska börja 3an men valde Fotografisk bild som inriktning när vi började 2an. Hade hellre gått Fordon med Transportteknik som inriktning..

Ha   Ha       smile        Jag hade fett med jävla turjävel, dom råkade ta in 1 elev för mycket, jag tog din plats axa tongue

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX

Vi lever i en orättvis värld..
560 Inlägg
1 juli 2008
ZonaX skrev:
Reeplayed skrev:

Ha   Ha       smile        Jag hade fett med jävla turjävel, dom råkade ta in 1 elev för mycket, jag tog din plats axa tongue

Haha ja men alltså du fick ju den platsen jag tackade Nej till, fick platsen på MP två dagar innan skolan började :S

Even fools they say, can find a way out of the dark.

Klyphuggare
328 Inlägg
1 juli 2008
chand021 skrev:
Gick nyligen ut 2:an me inriktning Avancerad Lastbilsteknik. MGiS som de kallar det!  3:an blir till att forts me samma inriktning.

Och vad menas med "Avancerad lastbilsteknik"? jag gissar på ett försök att få bort lortpittsstämpeln från maskin och lastbil kan det stämma?

Varför ska man åka i lera och sörja när man kan åka på is och ha det glatt

Svetsare
3 150 Inlägg
1 juli 2008
Reeplayed skrev:
ZonaX skrev:
Reeplayed skrev:

Haha ja men alltså du fick ju den platsen jag tackade Nej till, fick platsen på MP två dagar innan skolan började :S

^^   Gick på IV typ 3 månader, sen kom jag in på Fordon ^^

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX

47 Inlägg
1 juli 2008
Börjar 3:an på lokala Energiprogrammet inriktning VVS och Kylteknik till hösten. Har redan fått anställning efter studenten, så jao.. Man kan väl säga att det finns gott om jobb för rörmokare wink

204 Inlägg
1 juli 2008
Jag tog studenten den 5 juni som Lackerare (motiv) på fordon smile

Hydraulik "mekaniker" samt Fordonare
744 Inlägg
1 juli 2008
har gått el. naturprogramet.Iv i 2 år och nu är jag inne på Fordons ( personbils teknik ) orka inte gå maskin läraren där sög _ _ _ .. höhö

3 113 Inlägg
1 juli 2008
hmmm Naturvetenskaps-linjen här.. ångrar mig bittert men efter studenten nästa år så blire andra vägar wink

Semper Fi

Weber frälst!
223 Inlägg
1 juli 2008
Ska börja 2:an på Transport här i nyköping...

Avstängd
46 Inlägg
1 juli 2008
hade ett val mellan design eller arkitektur så det fick bli arkitektur

Lastbilsmekaniker
729 Inlägg
469 Inlägg
2 juli 2008
jag tog studenten iår:P gick fordonsprogramet med inriktning på grävmaskinist:P värt att satsa på kan jag säga

"tänk på att även världens starkaste man får ta i när han skiter!"

811 Inlägg
4 juli 2008
Trådstartare
Jag har kommit in på  flyplansteknik i både  uppsala och västerås + kaross på gotland   men det får bli kaross big_smile

Ursprungligen postat av Jak@n
Den enda instansen i samhället dit alla vänder sig, en liten kal panel där alla ska pilla - oavsett vem du är. Det enda som knyter oss samman. Det och Anna anka.

71 Inlägg
28 juni 2009
Blir transport till hösten på Strömbacka big_smile

234 Inlägg
28 juni 2009
Mc- teknik går ja. Apu nu heeela hösten. Gött som faan cool

Motorcyklar <3

1 534 Inlägg
28 juni 2009
går inriktning karosseri - lackering
börjar 3:an i höst tongue

234 Inlägg
29 juni 2009
SAAB__9000 skrev:
Ingen här som har sökt Tävlingstekniker i Svalöv/ Ring Knutstorp??

Hade gärna gjort, men kändes inte klönt att börja om tongue

Motorcyklar <3

Random
480 Inlägg
29 juni 2009
IT-Linjen med inriktning på Nätverk. Börjar 3:an nu. Ångrar mig lite dock. Hade hellre valt nått med bilar. Men kanske blir det efter studenten.

Sök