3022
Sök

S60 , coliovers vad behövs göras ?

257 Inlägg
5 juli 2008
Trådstartare
Hej , jag har funderat på en sak.. vad behöver man göra på en s60 för att få domhär http://www.stytun.se/index.php?act=view … ductId=405 att passa? Dom finns till c30 , c70 , v50 , s40..

"Why do we kill people who are killing people to show that killing people is wrong?"

257 Inlägg
5 juli 2008
Trådstartare
Ingen som vet?

"Why do we kill people who are killing people to show that killing people is wrong?"

5 089 Inlägg
5 juli 2008
På din sitter väll dämpare och fjädrar löst från varandra bak? sitter ju i ett stycke på en coilover, men det kanske bara är att plocka bort fjädern, och byta dämparen mot coilvovern. eller så kanske inte det får plats.
Fram är det väll kanske så att det finns ingen plats i tornen för att kunna ställa cambern på det sätt som behövs. eller att tallriken sitter högt upp orginal, och sen när du får på coilovers så kanske däcket tar emot dämparen för fjädern kommer väll längre ner skulle jag tro? och då får du ju skaffa fälgar med andra et-mått och ev bredda.. 

Så tänker jag iaf;) om det stämmer eller inte vågar jag inte lova. ring företaget annars och fråga;)

\Lindgren

257 Inlägg
6 juli 2008
Trådstartare
FLindgren skrev:
På din sitter väll dämpare och fjädrar löst från varandra bak? sitter ju i ett stycke på en coilover, men det kanske bara är att plocka bort fjädern, och byta dämparen mot coilvovern. eller så kanske inte det får plats.
Fram är det väll kanske så att det finns ingen plats i tornen för att kunna ställa cambern på det sätt som behövs. eller att tallriken sitter högt upp orginal, och sen när du får på coilovers så kanske däcket tar emot dämparen för fjädern kommer väll längre ner skulle jag tro? och då får du ju skaffa fälgar med andra et-mått och ev bredda.. 

Så tänker jag iaf;) om det stämmer eller inte vågar jag inte lova. ring företaget annars och fråga;)

okej tackar för svaret. smile

4 822 Inlägg
6 juli 2008
FLindgren skrev:
På din sitter väll dämpare och fjädrar löst från varandra bak?

nej det gör dom inte, dom sitter ihop precis som dom gör fram.

Mvh Christian
kör du före så väntar jag där framme.

Volvopower__
6 juli 2008
FLindgren skrev:

Vad menar du nu? Ska han kapa originalfjädern och ha coilvovern-dämparen? Eller är jag helt ute och snurrar?

Sök