Tjenare, funderar på att köpa en lägenhet,1a. Något att starta livet med iaf. Är så klart sugen på ngt större men alltid bra o börja lugnt. Om det är någon som har en 1;a så lägg gärna upp bilder på hur ni har placerat säng, dator o tv o allt. Denna lägenhet e 25m2 som en 4kant, ngt som har det så. Visa lite tips på hur man kan möblera!
Hehe, jag har klämt in ett ganska stort skåp (vitirin, TV bänk och vanligt skåp), 2 dvd hyllor, en data hylla (skrivare och sånt) Ett bord för skärmen, en säng, och en hörnsoffa Och alla säger att dom tycker det känns rymligt.
Om jag varit i samma situation som dig nu.. Köpa en bra LCD tv (minst 28" säger jag) och tradlös tangentbord+mus. Så behöver du int rum för datoren och får en modern "mediacentrum" Jag började från 30kvm när ja flyttade bort från föräldrar. De e int mycket men man måste börja från nånting iaf Alltså jag vet int hur dyrt e de i sverige..
Har 36kvadrat utan balkong. Så är ju lite större än 25kvadrat som du lurar på... Bilder Ska se om jag har några där det är städat.. tror jag har det annars kan du ju drömma Redigerar inlägget om jag hittar några...
Det är svårt å möblera när de är litet. Beroende på var fönstrerna är å dörröppningar osv. Men man får göra de bästa utav de. Har själv bott i en 1:a på 27 kvm i drygt 5 år men håller på att flytta till en 2:a på 71 kvm. Så de är ju lite skillnad. Man tar ju de man har råd med till en början. Man vill ju som inte bo hemma jämt heller.
http://tribbe.bilddagboken.se/p/main.html Datum 29'e Maj En liten översikt av min lägenhet. Tycker det känns rätt rymligt för att vara på 36... men toan är inte stor...... sen har jag en klädkammare också som faktiskt är rätt rymlig.
To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.