Jaha....Då är man förbannd igen över det där dammråttsaset som står där ute på sina fyra jävla hjul.
Inget går som planerat som vanligt! Hatar numera styling mer än någonsin. Bilen fungerade fint innan jag började möblera om dess nunna...
Problemet är klart mina blinkers om troligen aldrig kommer sitta på bilen mer. Först sitter hålen fel och är för små...sen kommer den jäkla krockbalken i vägen och idag var det bara att konstatera att inte ens såga i skiten hjälper. Om man inte då plockar bort hela fronten och sågar upp balken...om ens de hjälper.
Jag som behöver besiktiga den och allt..den har redan rullat för länge på vägen detta året
Dåligt av mig!
Killen ringer just nu till besiktningen och dom tro inte att de kommer anmärkas på om jag kommer in med bilen. Hm så jag får väl testa de då, men de e jävligt störigt allt ihop.
Dessutom så har jag troligen lite vajsing med servopumpen och de hinns ju inte bytas ut men jag hoppas att dom inte säger nått om att den låter. Tråkigt om jag inte kommer ut med rena papper som vanligt ju...vill inte att nån besiktnings snubbe ska kladda ner dom haha
Iaf så här ser planerna ut nu:
1. Besiktiga bilen
2. Köra den till garaget och ställa av
3. När jag tar in den igen få alla andra att göra jobbet åt mig
lämna in den till bilteknik och fixa både vinge och avgasystemet. Sen lämna den till någon annan för att fixa de fördömda blinkersena.
4. Sitta och rulla tummarna tills den är klar och sen bara njuta
Jag skiter i om de kostar pengar bara jag slipper skiten!