2492
Sök

Handbromssladd på grusparkering - När vakter såg det.

Kolm
16 juli 2008
Trådstartare
En kompis sladdade på en grusparkering mitt i natten, en av vakterna såg det hela på avstånd och tog REGnr. Han skulle sedan polisanmäla det. Vad kan bli följden av detta? Ingen såg vem som körde, det var alldeles för mörkt. Är det inte så att man inte kan straffa nån om man inte ser vem som kör (som vid fartkamera)?

Bilen är skriven på hans mamma, men han har prövotid på körkortet. Hur illa är egentligen detta att dra 2 handbromssladdar på en grusparkering mitt i natten när en vakt stod och såg på med regnr i hand? :S

Avstängd
1 557 Inlägg
16 juli 2008
Tror inte det kan bli något av det där smile Men hur vet han att vakten skulle polisanmäla det? Om det är privat mark så kanske han kan åka på det men skulle inte tro det hmm

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se

512 Inlägg
16 juli 2008
troligast händer ingenting   finns bara ett vittne = ord mot ord = inget händer    vakten såg inte vem som körde  vem ska dom då straffa ? ska vara bra underlag för att dom ska fälla någon eller ens ta upp det till rätten ...

12 086 Inlägg
16 juli 2008
Följden är väl att ni borde skrattat idioten i nyllet!
Du kan va lugn, skulle optimisten av någon anledning göra en polisanmälan så kommer snuten garva honom i nyllet ist.

835 Inlägg
16 juli 2008
Hehe ja du kan vara lugn!

Muttley
16 juli 2008
Trådstartare
ja imed de inte såg vem som körde är de ju lugnt, men hade de vetat de så hade de ju varit vårdslöshet.

men inget och oroa sig för smile

Jesus didn´† Tap
1 146 Inlägg
16 juli 2008
Sluta vara nojjig. Kan inte hända ett skit. Du måste bli tagen på bar gärning av en polis. har blivit filmad av väktare på Coop Forum när man har driftat runt på deras parkering på eftermiddagen. Kan inte göra ett skit. Om din kompis hade kört över någon hade han behövt vara orolig om någon tog regnummer men inte annars.

Pain is temporary, glory is forever. I don´t fuckin´ Tap..

1 661 Inlägg
16 juli 2008
Du kan aldrig i nåt fall åka dit om inte snuten kan bevisa vem som körde, inte med fartkamera eller nåt annat brott över huvudtaget.

Fordonstekniker
1 740 Inlägg
16 juli 2008
Säg åt din att vara nojig när polisen, ser honom, göra det. Har själv gjort framför en polis, och enda frågan jag fick, var. "Är detta roligt?" Det enda svar jag kunde komma på, var, "Ja men visst är det."

Så han kan sluta vara orolig, inget kommer att hända.

Lev livet, det kan ta slut fort

336 Inlägg
16 juli 2008
Kolm skrev:
En kompis sladdade på en grusparkering mitt i natten, en av vakterna såg det hela på avstånd och tog REGnr. Han skulle sedan polisanmäla det. Vad kan bli följden av detta? Ingen såg vem som körde, det var alldeles för mörkt. Är det inte så att man inte kan straffa nån om man inte ser vem som kör (som vid fartkamera)?

Bilen är skriven på hans mamma, men han har prövotid på körkortet. Hur illa är egentligen detta att dra 2 handbromssladdar på en grusparkering mitt i natten när en vakt stod och såg på med regnr i hand? :S

om de blir någont så e de ju ändå hans mamma som åker in på förhör smile och jag tror ej dem tror att de var hon ;D plus då säger hon bara att hon ej kommer ihåg vem hon har lånat ut bilen till.

//
Roe

Random Hero
4 047 Inlägg
16 juli 2008
Det ät alltid en kompis som gjort de wink

Dog food lid. Backwards

Ratthållare PÅ Elite Nivå
5 650 Inlägg
16 juli 2008
äh jag börnade runt en securats tönt på torr asfalt på en parkering med min förra bil han tog ju upp luren och ringde förmodligen snuten  han blev skit sur men den hände inget hehe för vad ska han göra åt saken wannabe coops får ju inte göra nått

Saabvilde!
1 708 Inlägg
16 juli 2008
Nej för fan.. Det är ingen fara. Börnade med runt en securitasgubbe en gång, och sköt mot honom med en Ak47. Spottade även lössnus i ansiktet på honom. Och så skrek jag att du kan ändå inte göra nåt. Då åkte han därifrån bara. roll

God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)

609 Inlägg
16 juli 2008
Var det en securitas rondväktare uppe i Leksand? då är det nog inget att oroa sig över ... wink

Kolm
17 juli 2008
Trådstartare
Larsson_Power skrev:
Nej för fan.. Det är ingen fara. Börnade med runt en securitasgubbe en gång, och sköt mot honom med en Ak47. Spottade även lössnus i ansiktet på honom. Och så skrek jag att du kan ändå inte göra nåt. Då åkte han därifrån bara. roll

hahahahha! Skönt å höra.
- Har inte hört nått än om nån polisanmälning iaf smile

12 086 Inlägg
17 juli 2008
Larsson_Power skrev:

haha, så gjorde jag oxå en gång.. fast jag åkte hem och spände på hans mamma i nr 2 efteråt!
Fett coolt va de xD

fälg fantast
1 086 Inlägg
17 juli 2008
vi driftar alltid framför securitas i Kinna, vafan ska dom göra , inte ett piss kan dom göra,

Golf Mk2 GTI G60 Limited Edition NR 35 / 71

831 Inlägg
17 juli 2008
Eh vakten kan inte göra ett skit mer än att spela snut. Misslyckade jävlar som aldrig lyckades bli snutar.

3 059 Inlägg
17 juli 2008
Kolm skrev:

Öhhh ?? Ingen såg vem som körde, det var för mörkt, men vakten såg regnummer på en körande och sladdande bil ??
Man ska vara rätt så nära för att hinna läsa regskylten när det är mörkt ute (även om det finns skyltbelysning) så vad säger att ingen såg föraren/dig.? Antar att du inte körde så sakta heller för att få maximal ut av sladden..

Hur vet du att han ska polisanmäla sladdandet? Stanna du och pratade med honom?
Hörde du att han skrek det fast att du körde och sladdade på grus (det brukar låta en del då)?

(none)
1 725 Inlägg
17 juli 2008
hahahaha big_smile Kan bara säga en sak: DU kan vara lugn som en filbunke. Du kommer inte åtalas för något. Det ända som kan hända är att polisen kommer skratta ut han som ringer till dom.

HA det gött och sladda på smile

//Jonas

--Lev i går som det vore i morgon--

Sök