Allt det står väl i princip på första sidan? Men här komma en sammanfattning över vad som är gjort!

Borrade oljekanaler med m50 oljekylningsmunstycken
524td vevaxel (81mm slag mot 75 original)
12.9 ramlagerövefallsbultar
320 stakar (130mm)
Svarvade kolvar (kjolen tog i veven)
Svänghjul från en 520 83:a (6,3kg)
Balanserat vevparti
Sachs 618 tryckplatta och 6-pucks sinterlamell
ARP topplockspinnbultar
1,78mm MLS packning
Topplockets kylkanaler svetsade
Avgaskanaler "portade"/polerade
PPF racingventiler
PPF ventilfjädrar och CrMo retainers
Enem z45 turbo kamaxel
Nuke performance billet vippor
Bosch 3x2 wasted spark spole
VEMS v3.3
600x300x75 Intercooler
Tial 38mm Wastegate
Rotrex c38-61 Kompressor
Avgassystemet består av:
Martelius extraktorgrenrör (6-2-1)
3" hela vägen med racekat och fullflödesdämpare
Motorn kommer bli på 2,7l och ha ca 8:1 i komp
Kompressorn ska varvas för fullt och laddtrycket ska styras med wastegate (istället för med storleken på remhjulet, som är brukligt) precis som på en turbomaskin