Satt länge och funderade hur jag skulle göra om jag skulle göra en projekttråd eller inte men kom fram till att testa och se iaf ^^ så hoppas vi på det bästa, Iaf till bilen då i grund och botten en BMW E30 320 en rent utsagt ganska trist bil, men efter några år så byggdes den om till rent utsagt ett monster.. med B6 motor Alpina vilket levererar 254 hästar orginal i en bil som väger runt 1300kg med motorn, Sen har det mesta kommit på som kjolpaket osv osv osv.. och andra grejer som jag skulle tippa på ger den runt 300hk
Såhär ser den då ut:
Fronten
Bak
Interiören
Så nu kanske man tänker vad finns att göra? Jo massvis man vill ju självklart ha en bil i solklart utställningsskick! Så mitt första steg är:
Fräscha upp bilen invändigt och utvändigt []
Sen kommer det ju alltid till det att man skall ha multimedia osv osv, så har det mesta färdigbyggt så som baslåda och utformat i bagagen (kommer bilder på detta inom kort, har inte städat upp där) Så det är ju lite som skall piffas upp
Ljud prylar m.m []
Stereon [x]
Baslåda [x]
Diskanter (dörrar) [x]
5,25 Dörrar [x]
6*9 Hatthyllan [x]
Då kommer vi till exteriören och allt som skall på som skall göra den ännu finare och förhoppningsvis stilrenare än vad den redan är.
Alpina Emblem []
Alpina Intrumentpanel []
Alpina Ratt []
Alpina vxl knopp []
Blåa Silikonslangar i motorutrymmet []
Lacka om frontspoilern []
Angel eyes []
Nya dimljusglas []
Med mera.
Detta är väl i stora drag vad jag kan komma på om bilen i nuläget står mer info om bilen min sida som alla är mycket välkomna att titta till och gärna slänga in en kommentar och röst
Bmw:nJag hoppas ni skall få en trevlig och intressant läsning! Så skall jag hålla er så uppdaterade som möjligt!
//Marcus.