3163
Sök

Inför: Skåne Crazy Event i sammarbete med Micro utställning 30 aug Malmö

Neerd
1 596 Inlägg
29 augusti 2008
snart dags fan=D

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...

Bmw Fanatiker
292 Inlägg
29 augusti 2008
Sant som digital_kicker man hinner både eventen, street xtrem är så länge så smile Bättre med micro före wink Jill sugen på att knäppa en bild på meca till mig ?roll

3 722 Inlägg
29 augusti 2008
vi rättade oss först efter VSCM för vi satte SCE 6Sep först, men så snackade vi med RichiB och ändrade sedan datumet till 30Augusti. För er som inte tycker att detta passar behöver inte komma då eller skriva en massa negativa kommentarer. Är inte sur eller förbannad men tycker att har man sånna tankar så håll dom för er själva. Vi har lagt ner en massa jobb på detta, inte kul att höra negativa kommentarer då. Hoppas ni förstår. Mvh Skåne Crazy Crew

Bilvårdstekniker & Fotograf
4 418 Inlägg
29 augusti 2008
Digital_Kicker skrev:
vi rättade oss först efter VSCM för vi satte SCE 6Sep först, men så snackade vi med RichiB och ändrade sedan datumet till 30Augusti. För er som inte tycker att detta passar behöver inte komma då eller skriva en massa negativa kommentarer. Är inte sur eller förbannad men tycker att har man sånna tankar så håll dom för er själva. Vi har lagt ner en massa jobb på detta, inte kul att höra negativa kommentarer då. Hoppas ni förstår. Mvh Skåne Crazy Crew

Ber om ursäkt om du tog det så.

Ta det som konstruktiv kritik till nästa gång, att inte krocka/konkurrera med andra! smile

Eddiie skrev:
Sant som digital_kicker man hinner både eventen, street xtrem är så länge så smile Bättre med micro före wink Jill sugen på att knäppa en bild på meca till mig ?roll

Absolut. Dra ett PM ang vilken bil det gäller! smile
Senast redigerat av Jill (29 augusti 2008)

737 Inlägg
29 augusti 2008
bara dom inte ær så fula sen på meca att dom har pristudelning/ jurybedømande innan vi kommer dit.. så Crazy eventet behøver ju inte heller dra ut på det till 16 typ

3 722 Inlägg
29 augusti 2008
SIR_Pierre skrev:
bara dom inte ær så fula sen på meca att dom har pristudelning/ jurybedømande innan vi kommer dit.. så Crazy eventet behøver ju inte heller dra ut på det till 16 typ

Röstningen kommer att börja ske såfort alla är på plats. Sen blir det väl prisutdelning runt 13.00. Får se vad Kajlie tycker om det. Vi andra ska ju också dra till Meca sen!

SkenLaddRacing
159 Inlägg
29 augusti 2008
hej alla tourare, det verkar som att jag är hemma så jag kommer om det är okej ?smile kan säkert hjälpa till med nåt om ni behöver nånslags hjälp!

Jag kan egentligen ingenting, jag bara låtsas.
Den som ingen turbo har, han får åka utan dump!

Garaget Video Crew
842 Inlägg
29 augusti 2008
Trådstartare
Du ska komma annars får du smisk big_smile Nja lite senare än 13 blir det prisutdelning, vet att nån inte droppar in från 12-13 snåret.

SkenLaddRacing
159 Inlägg
29 augusti 2008
haha ska ut ikväll så kankse måste hitta nån som kör min pärla men det löser sig, kommer antagligen lite senare än 10 men kommer det gör jag:)

3 722 Inlägg
29 augusti 2008
BMW-RACING skrev:
haha ska ut ikväll så kankse måste hitta nån som kör min pärla men det löser sig, kommer antagligen lite senare än 10 men kommer det gör jag:)

Är inte Skåne Crazy Crew viktigare än alkohol? smile

67 Inlägg
29 augusti 2008
Digital_Kicker

har en bmw z3...duger den på träffen? smile vill ni bedömma den så gör gärna d, platsar väl bäst i "clean car" kategorin i så fall...

jill
han e nog varken sur eller har tagit det som ett personligt påhopp att du skrev ditt inlägg angående samma dag, men om du hade läst de övriga 10 idorna så ser du att kommentarer kring detta har skett otaliga ggr, om som kicker sagt, de har redan visat hänsyn till en träff, därav ändrat datum, att de la träffen den 30e va väl som jag uppfattat det utan att ha vetat att d va på meca samma dag, vilket fall som helst så spelar det ju mindre roll, har svårt att tro att meca kommer va fullt me folk redan klockan 13, 14, 15......och eftersom micro träffen börjar 10, så är där gott om tid att hinna vara på båda ställena om man så vill....men skit samma, låt folk åka dit dem vill, vi vet alla att på meca är det oftast full rulle, ..så tror inte micro träffen "stjäler" en massa besökare därifrån, dessutom tror jag att om micro träffen hade varit en annan dag, så hade uppslutningen kanske varit max 3-5 st extra...

ser i alla fall jävligt mycket fram mot micor, och riktigt mycke creds till digital och kalje som ordnat detta! grymt knegat gubbar!

67 Inlägg
29 augusti 2008
hehe, borde inte börjat dricka så här tidigt, i guess beer does fuck up your spelling after all smile

SkenLaddRacing
159 Inlägg
29 augusti 2008
Digital_Kicker skrev:
BMW-RACING skrev:

Nej:D alkohol är som mat! det är livsviktigt:D

3 722 Inlägg
29 augusti 2008
BMW-RACING skrev:
Digital_Kicker skrev:
BMW-RACING skrev:

Nej:D alkohol är som mat! det är livsviktigt:D

hmm, tycker inte om din inställning! smile smilebig_smilebig_smilecoollol

Bmw Fanatiker
292 Inlägg
29 augusti 2008
Digital_kicker, Ska man vara på plats 10 o allt sådant eller kan man komma kl 10 o börja piffa typ

3 722 Inlägg
29 augusti 2008
Eddiie skrev:
Digital_kicker, Ska man vara på plats 10 o allt sådant eller kan man komma kl 10 o börja piffa typ

Allt börjar 10.00. Men alla lär inte komma prick 10. Gör inget om folk kommer efter 10.00. Men kom helst inte typ 14.00. Roligare om alla är samlade i hyfsad tid.

3 722 Inlägg
29 augusti 2008
16Tim och 15min kvar!

85 Inlägg
29 augusti 2008
Har precis anmält mig nu. Har dock inte så speciell men mest för det e kul liksom o ställa ut. volvo gäller.
Senast redigerat av boxaren (29 augusti 2008)

S40 2.0t

SKÅNING
1 215 Inlägg
29 augusti 2008
där tittar man nog för bi är ju ändå nere till helgen

Projekt:Volvo 244 GL blir TURBO Bilen som ALDRIG kommer bli 100% färdig

3 722 Inlägg
29 augusti 2008
låter gött! Bara att komma!

Sök