4322
Sök

behöver lite hjälp om s70 t5..

73 Inlägg
3 augusti 2008
Trådstartare
tjena..om man nu ska skaffa en s70 t5 kan ni berätta lite för- och nackdelar om bilen..har inte tänkt på en speciell bil utan jag vill bara veta fördelar åå nackdelar om just själva bilen så är jag tacksam..

Volvo tönt... =)
2 349 Inlägg
3 augusti 2008
det dyraste misstaget man kan göra ifall jag har fattat det rätt är att löpa en som läcker olja mellan motorn å lådan, så det ska du kolla så det inte droppar där emellan!!

annars e det jätte mysiga å trevliga bilar! (har själv v70 T5)

Fire And Silk
2 254 Inlägg
3 augusti 2008
Vi har en V70-t5 underbara bilar tycker jag! Du åker skönt, bra ljudisolerade, pigga, roliga att putsa på,    last-utrymet kan man inte klaga på även på sedanen är det stort, hyggligt orginalljud i stereon och underbara att titta på smile

Mvh Markus

Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.

73 Inlägg
3 augusti 2008
Trådstartare
Xoff skrev:
det dyraste misstaget man kan göra ifall jag har fattat det rätt är att löpa en som läcker olja mellan motorn å lådan, så det ska du kolla så det inte droppar där emellan!!

annars e det jätte mysiga å trevliga bilar! (har själv v70 T5)

ok de ska ja tänka på wink

73 Inlägg
3 augusti 2008
Trådstartare
-Mackan- skrev:
Vi har en V70-t5 underbara bilar tycker jag! Du åker skönt, bra ljudisolerade, pigga, roliga att putsa på,    last-utrymet kan man inte klaga på även på sedanen är det stort, hyggligt orginalljud i stereon och underbara att titta på smile

Mvh Markus

asså ja har åkt me en förut då åå dom känns ju väldigt bra, men ja tänkte på kvalité mässigt om den håller åå sånt..och om man nu skulle köpa en, va ska man tänka på innan liksom..

474 Inlägg
3 augusti 2008
Kolla läckage mellan motor och låda, så att ac'n kyler o fungerar som den ska, bromsarna bak, kontrollera lite framvagns detaljer.

73 Inlägg
3 augusti 2008
Trådstartare
Macys skrev:
Kolla läckage mellan motor och låda, så att ac'n kyler o fungerar som den ska, bromsarna bak, kontrollera lite framvagns detaljer.

ok de ska ja komma ihåg;)

www.drcljusdal.se
679 Inlägg
3 augusti 2008
Som alla säger kolla mellan låda motor. om du kryper under så finns det ett litet hål som är format som en halvmåne i storlek som en gammal 50öring där skall du kika. är läckan stor så kommer det vara olja under halva bilen. kostnad att fixa mellan 6500-12000. Detta problem finns från 855 och dom tidiga v modelerna. tror det vart bättre vid 00

hellre parkinsson's och spilla ut halva groggen, än alzheimers och glömma vart man ställde den!

Sök