Ekis! skrev:
Om man tycker att alla bilar är över stylad och därav inte feta...hur röstar man då? var har alla feta clena stylad bilar tagit vägen???
bilarna som är nominerade är fina men långt ifrån wow tack vare all ff stylade bilar som är en mängd bil i dagens läge... bryt ut med nå riktigt speciellt... nått som man verkligen höjjer på ögonbrynet åt... kommes säkert bli dissad av ånga nu,men de tar jag...
![smile](img/smilies/smile.png)
många av dessa bilar kan jämföraas med 80 talets volvo 240 med bross kjolpaket osv... Tänk efter noga så förstår ni vad jag menar med den jämförelsen... alla skulle ha stylad 240 lång huv osv..
![tongue](img/smilies/tongue.png)
nu är de stora vingar mycke skrikga och olika färger multimedia över allt lysen dörrar mm
dissa mig gärna för de är de som forum är till för att kunna ge sin åsikt och att kunna ta kritik..
mvh Micke
Det var väl lite till att ta i?
Alla bilar som är nominerade är ju inte "plast-raketer" som dom kallas, utan om man väl tar en titt så är det ett riktigt konstverk. Bilarna som är nominerade är lagt ned så många timmar på, så din jämnförelse med 80-talets Volvo 240 med lite påhängd plast som tar typ 4 timmar att fixa var väldigt dålig. Det ligger stort jobb bakom varje bil, med eller utan plast.
Sen kan jag ju inte föra din talan om vad som är snyggt och inte.
ge mig ett exepel på vad som skulle "bryta ut"?
Kör före du, så väntar jag på dig där framme
Allt under 19" är vinterdäck