3569
Sök

Förslag på busbil

584 Inlägg
7 augusti 2008
Trådstartare
Vill gärna ha förslag på en trimmvänlig lek/sladd/racebil som man kan ha kul med utan behöva oroa sig om att den ska bli repig osv..

Det ska vara bakhjulsdrift alternativt 4-hjulsdrift.. Vet inte vad som är att föredra.
Manuell växellåda. Gärna nån 6växlad låda så man slipper ligga och illvarva vid lite högre hastigheter.

Och framför allt så ska den tåla lite hårdare tag smile

Förslag på färdigtrimmade objekt mottages även tacksamt!

budget: 100K

198 Inlägg
7 augusti 2008
Camaro eller Trans Am

1332 - Överjävlig

164 Inlägg
7 augusti 2008
Kabe och hobby är väl dom vanligaste

Arguing with someone on the internet is like beeing in the special olympics.
Even if you win, you are still retarded

164 Inlägg
7 augusti 2008
HAHAHAHAHA oj..jag trodde det stod HUSbil hahaha big_smile...gäller att ha ögonen med sig tydligen!

Arguing with someone on the internet is like beeing in the special olympics.
Even if you win, you are still retarded

Got VTEC?
1 593 Inlägg
7 augusti 2008
e55boy skrev:
HAHAHAHAHA oj..jag trodde det stod HUSbil hahaha big_smile...gäller att ha ögonen med sig tydligen!

lol

ON TOPIC:

Evo 3? Har inte hört något negativt om dem.

JDM - can't beat that with a baseball bat
http://www.hondaklubben.com/forum/

584 Inlägg
7 augusti 2008
Trådstartare
Haha nee ingen husbil här inte tongue

Joo har kollat lite på Evo och dom är rätt grymma .. Jag hittade en Sierra här.. Tror ni det är nått o ha? Håller en sån bil tro?

http://www.blocket.se/vi/17222907.htm?ca=13_s

1 772 Inlägg
7 augusti 2008
Volvo 740 Tic. Med din budget har du både chans att hitta en fräsch + få den gå skapligt bra wink Men låt mig gissa, du gillar inte volvo?

If one day the speed kills me, do not cry, because i was smiling - Paul Walker
Shine can never beat attitude.

Ford fantast
1 607 Inlägg
7 augusti 2008
Ford sierra cosworth

trimmad och klar för under 100k

mitt projekt http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=260519
spacers.se
katt åt lampa lös i magen
en volvo är som aids när man fått den blir man aldrig av med den

584 Inlägg
7 augusti 2008
Trådstartare
NordstromJ skrev:
Volvo 740 Tic. Med din budget har du både chans att hitta en fräsch + få den gå skapligt bra wink Men låt mig gissa, du gillar inte volvo?

vad står Tic för? Turbo InterCooler? ;P Joo jag tkr att volvo gör bra bilar men dels så har jag aldrig åkt i nån 740 som går riktigt bra, bara steg 1-2 trimmade.. Och dels så tkr jag att dom är väldigt vanliga och tråkiga.. Har kikat lite på ford mustang, camaro, en del mitsubishi bilar.. Känns roligare att inte köra likadan bil som 75% av befolkningen i min hemstad gör tongue

Men jag tyckte att den ford sierra Cosworth var rätt cool.. Nån som kan mer om dom? har sett ngr st med ca 400hk för 70-90 laxar. Frågan är om dom är hållbara i lådan efter dom blivit trimmade? Dom jag kikat på verkar va hyffsat original i lådan..

1 582 Inlägg
7 augusti 2008
Kolla även Audi S2/S4, gött om pulver i bilen, lätt trimmade och fyrhjulsdrivna big_smile

Sök