Själv byter jag kanal varje gång "Man haar sååå kul mee toffifee!!!!" kommer! Hela familjen är själaglada tills detta godispaket kommer fram och familjen blir skogtokigt lyckliga.. Blää!!!
"Lita på rosa - Farväl till fläckar", sagt av den käckaste tjejen i stan..
Jag är satt på denna jorden för att njuta, jag har försökt men jag kan inte sluta! :)
"Have a Happy Period, Always" vem fan bryr sig om sånt, varför göra en sån reklam för tjejers mens. Räcker det inte med infotexten bak på förpackningarna
Nu blir det säkert påhopp, men alla hygien-reklamer är så, fejk.
Själv byter jag kanal varje gång "Man haar sååå kul mee toffifee!!!!" kommer! Hela familjen är själaglada tills detta godispaket kommer fram och familjen blir skogtokigt lyckliga.. Blää!!!
"Lita på rosa - Farväl till fläckar", sagt av den käckaste tjejen i stan..
Det roliga är att grabben har en fläk på skjortan i slutet på reklamen.. sitter på höger sida i bröst höjd.. aja hörde inte hit men va tvungen
Den där gamla reklamen om "Illa luktande flytningar" och skit är ju såååå jävla äcklig. Kärringen fick mig att vilka spy över hela tv'n varje gång den visades.
Hata felix ketchup reklamen då gubbewn sitter och surar vid matbordet :S
Hahaha han är ju bara så jävla dålig, hans röst låter som att det är nån som har försökt att förvränga den till "Ingalill 99år" men misslyckats ganska stenhårt så att det blev en talande saxofon istället.
Hata felix ketchup reklamen då gubbewn sitter och surar vid matbordet :S
Hahaha han är ju bara så jävla dålig, hans röst låter som att det är nån som har försökt att förvränga den till "Ingalill 99år" men misslyckats ganska stenhårt så att det blev en talande saxofon istället.
hahaha jag fattar inte vad dom tänker på när dom gör reklamer....... men men deras prudukter säljs så lyckas gör dom väl alltid....
Den reklamen för pasta som gick förrut när dem stog o lagade pasta på en camping o de va två italienare där också, sen bjuder dom italienarna på pasta o säger "its skinka and bladspenat" "you dont like it?" "Yeeees!" gah hatar den över allt annat tur att den inte går längre.
Den där gamla reklamen om "Illa luktande flytningar" och skit är ju såååå jävla äcklig. Kärringen fick mig att vilka spy över hela tv'n varje gång den visades.
Japp förbjud sånt skit! Och alla förbannade reklamer om tandkräm gör mig grovt illamående "Det är mitt råd till dig som tandläkare"
"Have a Happy Period, Always" vem fan bryr sig om sånt, varför göra en sån reklam för tjejers mens. Räcker det inte med infotexten bak på förpackningarna
Mvh Andro
Sen när är det roligt att ha mens enna.. Blanda den Always reklamen med nån Heineken -reklam eller nått! "Have a *hick* happy peroid. *hick* Always!
Senast redigerat av hedeknasan (7 augusti 2008)
Jag är satt på denna jorden för att njuta, jag har försökt men jag kan inte sluta! :)
Nu blir det säkert påhopp, men alla hygien-reklamer är så, fejk.
Mvh Andro
Undrar var tjejer tänker när dom ser den reklamen med mensvärk och kortstubin Ja äntligen en binda som gör mig glad och livet enklare under min mens..Så jävla illa..
What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS
Magnus Uggla reklamen som gick på 6:an förut var ju så jävla jobbig (Volym 3gånger högre än programmet) att man nästan slängde ut TV:n vid varje reklampaus.