Hahah, finns en hel del dåliga reklamer, några av dem är bland annat "lita på rosa - farväl till fläckar" o den där reklamen när en tjej står o kliar sin fit*a.. Mysigt (Y)
Återkommer med fler reklamer så fort man ser nån dålig på TVn ^^
EDIT: Kom på en till nu, de gamla (och nuvarande) IPREN reklamerna.. fyfan
Hatar Bauhaus reklamen "Har ni höga priser då?" Eller när samma idiot köper varsin cemnetblandare till sina barn Sen hatar jag all reklam från Jamba men värst är nudistbetraktaren
"Have a Happy Period, Always" vem fan bryr sig om sånt, varför göra en sån reklam för tjejers mens. Räcker det inte med infotexten bak på förpackningarna
Mvh Andro
Sen när är det roligt att ha mens enna.. Blanda den Always reklamen med nån Heineken -reklam eller nått! "Have a *hick* happy peroid. *hick* Always!
...och en sak till, hur f:n har man roligt med toffife?! "Vilken dag är din dolmino dag" ... vet inte riktigt, brukar inte planera mina dagar efter en TOMATSÅS
Senast redigerat av _TiNcO_ (7 augusti 2008)
Felsökning är en konst, inte bara vetenskap... och 90% tur
Det var denna där med Kajsa någonting som ville att man skulle skicka in sin egen slogan om Risi Frutti "Ät Risi Frutti och få Fisi Rutti, bajsa med kajsa" skulle man kunna skicka in..
alla jävla fake smile i varenda reklam, men de värsta e att dom alltid säger att de e nytt o revolutionerande, och det absolut bästa varje gång, kan det bli mkt bättre undrar man då ?
Alla reklamsnuttar som är dubbade, där man riktigt ser hur illa dom gjort om den till svenska och sen översätta rakt av från ex tyska till svenska
it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.
Vad tycker ni om Actimel reklamen då? Vet inte vad dom har för slogan iof, men deras skådespelare dom använder i dom två reklamerna som finns är ju sämre på skådespel än en dålig skådespelare. Så falskt, så äckligt, så enormt värdelöst. Speciellt när han killen inleder med: "ja jag trivs ju verkligen på mitt jobb...". IDIOTER!!!!
Exakt samma här!!! Hatar också den jävla Actimel skitreklamen! Och kärringen som står i bussen och krystar fram em SÅÅ jävla falsk "hostning". Hata!
"Och det är ju på många sätt en utsatt miljö" BLA BLA BLA
Senast redigerat av ZonaX (7 augusti 2008)
Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i." http://www.youtube.com/ZonephoX
Haha ja precis ZonaX, man blir ju faktiskt lite arg till och med:D Jag brukar alltid muta ljudet så fort den reklamen kommer. "Då brukar jag ta en actimel. Den återställer balansen i kroppen, och dessutom är den jättegod" följt av att han dricker en klunk. Falskt och eländigt och dåligt. Det kan inte bli sådär dåligt, bara om man nöjjer sig med första tagningen...
Sedan finns det ju fler reklamer man hatar. På 6an går ju en del förfärliga reklamer, en som alltid mutas i min närvaro är reklamen om Veronica Maggios nya skiva. "Soul klassiker" blablabla...
Den värsta slogan jag har sett var när vi var hos barnmorskan... "Er kärlek, vårt jobb"
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=198980 <--- Min projekt tråd
Bara för att jag inte är paranoid längre så betyder inte det att dom inte är ute efter mig.
Ur en lögnares mun kommer inga sanningar..
haha ser inte så mkt reklamer... när man kollar ett program o reklamen kommer, ja då byter man kanal o kollar på nåt annat i 3-4 minuter under reklamen sen knappar man tillbaka till den man skulle kolla på