3935
Sök

Värsta reklamslogan?

Professional dreamer
398 Inlägg
7 augusti 2008
Trådstartare
decib3L skrev:
Någon som minns?

"ICAS EGNA VAAAAAROR!!"

Den va ju gryym!
Har till och med låten på datorn.. wink

Jag är satt på denna jorden för att njuta, jag har försökt men jag kan inte sluta! :)

Körv
3 535 Inlägg
7 augusti 2008
hedeknasan skrev:
decib3L skrev:
Någon som minns?

"ICAS EGNA VAAAAAROR!!"

Den va ju gryym!
Har till och med låten på datorn.. wink

haha.. Gått och haft den på hjärnan nu i några dagar.. Börjar bli tokig!

Truckdriving Man

Got VTEC?
1 593 Inlägg
7 augusti 2008
Hahah, finns en hel del dåliga reklamer, några av dem är bland annat "lita på rosa - farväl till fläckar" o den där reklamen när en tjej står o kliar sin fit*a.. Mysigt (Y)

Återkommer med fler reklamer så fort man ser nån dålig på TVn ^^

EDIT: Kom på en till nu, de gamla (och nuvarande) IPREN reklamerna.. fyfan
Senast redigerat av Takashi (7 augusti 2008)

JDM - can't beat that with a baseball bat
http://www.hondaklubben.com/forum/

Makaronborrare
993 Inlägg
7 augusti 2008
Hatar Bauhaus reklamen  "Har ni höga priser då?"
Eller när samma idiot köper varsin cemnetblandare till sina barn
Sen hatar jag all reklam från Jamba men värst är nudistbetraktaren tongue

Pulverlackerare/Taxichaffuör
455 Inlägg
7 augusti 2008
Ipren reklamerna är dom värsta jag vet! Tycker det har gått samma samma i flera år nu, de här sjungande kineserna och jag vet inte allt.

Personbilssystemstekniker.
365 Inlägg
7 augusti 2008
hedeknasan skrev:
Galic_Andro skrev:
"Have a Happy Period, Always" vem fan bryr sig om sånt, varför göra en sån reklam för tjejers mens. Räcker det inte med infotexten bak på förpackningarna rolllol

Mvh Andro

Sen när är det roligt att ha mens enna..
Blanda den Always reklamen med nån Heineken -reklam eller nått!
"Have a *hick* happy peroid. *hick* Always!

tongue

lollol

...och en sak till, hur f:n har man roligt med toffife?!
"Vilken dag är din dolmino dag" ... vet inte riktigt, brukar inte planera mina dagar efter en TOMATSÅS
Senast redigerat av _TiNcO_ (7 augusti 2008)

Felsökning är en konst, inte bara vetenskap... och 90% tur

4 571 Inlägg
7 augusti 2008
Alla jävla jambareklamer, en vacker dag kommer jag kidnappa deras chef och tvinga honom att titta på skiten i 24H

DraMinBil.nu
1 016 Inlägg
7 augusti 2008
den där jävla merci chockladen! usch.

Adam /
SAAB 9-3 2.3 Aero 300hk.
Vectra B CLC Edition ( såld )
Vectra B ST2000 ( såld )

23 Inlägg
7 augusti 2008
"Jag är inte bara tandläkare, jag är faktiskt mamma oxå" eller nåt sånt, gammal men den förföljer mig
fortfarande

Kinders "Tre överaskningar i en" va inte allt för lysande heller.

N.O.S Cruisers Stockholm
3 404 Inlägg
7 augusti 2008
HN skrev:
"Jag är inte bara tandläkare, jag är faktiskt mamma oxå" eller nåt sånt, gammal men den förföljer mig
fortfarande

Kinders "Tre överaskningar i en" va inte allt för lysande heller.

Som jag nämnde tidigare, finns det någonting så frustrerande som tandkrämsreklamer? Det är ju så att man vill skicka tvn i backen så fort man ser dem.mad

Rock'n Roll

blacken
7 augusti 2008
Det var denna där med Kajsa någonting som ville att man skulle skicka in sin egen slogan om Risi Frutti
"Ät Risi Frutti och få Fisi Rutti, bajsa med kajsa" skulle man kunna skicka in.. lol

Random Hero
4 047 Inlägg
7 augusti 2008
alla jävla fake smile i varenda reklam, men de värsta e att dom alltid säger att de e nytt o revolutionerande, och det absolut bästa varje gång, kan det bli mkt bättre undrar man då ?

Dog food lid. Backwards

Med lem
624 Inlägg
7 augusti 2008
Jag hatar alla reklamsnuttar som Jamba petar in.. Blir ju förbannad av allt skit dom hittar på

Somliga kallar det lyx, Lexus kallar det för standard. ♠
LexusOwnersClub.se

998 Inlägg
7 augusti 2008
Alla reklamsnuttar som är dubbade, där man riktigt ser hur illa dom gjort om den till svenska och sen översätta rakt av från ex tyska till svenska

it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.

Halvfinsk Norrman från Sverige
586 Inlägg
7 augusti 2008
Vad tycker ni om Actimel reklamen då?
Vet inte vad dom har för slogan iof, men deras skådespelare dom använder i dom två reklamerna som finns är ju sämre på skådespel än en dålig skådespelare. Så falskt, så äckligt, så enormt värdelöst. Speciellt när han killen inleder med: "ja jag trivs ju verkligen på mitt jobb...". IDIOTER!!!!

MVH Pontus på ö helvetet

Ableton Live

Svetsare
3 150 Inlägg
7 augusti 2008
Exakt samma här!!!     Hatar också den jävla Actimel skitreklamen!  Och kärringen som står i bussen och krystar fram em SÅÅ  jävla falsk "hostning".  Hata!

"Och det är ju på många sätt en utsatt miljö" BLA BLA BLA
Senast redigerat av ZonaX (7 augusti 2008)

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX

Halvfinsk Norrman från Sverige
586 Inlägg
7 augusti 2008
Haha ja precis ZonaX, man blir ju faktiskt lite arg till och med:D Jag brukar alltid muta ljudet så fort den reklamen kommer.
"Då brukar jag ta en actimel. Den återställer balansen i kroppen, och dessutom är den jättegod" följt av att han dricker en klunk. Falskt och eländigt och dåligt. Det kan inte bli sådär dåligt, bara om man nöjjer sig med första tagningen...

Sedan finns det ju fler reklamer man hatar. På 6an går ju en del förfärliga reklamer, en som alltid mutas i min närvaro är reklamen om Veronica Maggios nya skiva. "Soul klassiker" blablabla...

Ableton Live

Fattig student
1 282 Inlägg
7 augusti 2008
Den värsta slogan jag har sett var när vi var hos barnmorskan... "Er kärlek, vårt jobb"

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=198980 <--- Min projekt tråd
Bara för att jag inte är paranoid längre så betyder inte det att dom inte är ute efter mig.
Ur en lögnares mun kommer inga sanningar..

Lidhultare.
325 Inlägg
7 augusti 2008
haha ser inte så mkt reklamer... när man kollar ett program o reklamen kommer, ja då byter man kanal o kollar på nåt annat i 3-4 minuter under reklamen sen knappar man tillbaka till den man skulle kolla på big_smile

-Twiajävlen-

2 182 Inlägg
7 augusti 2008
"Felix gör det godare godare" Jag har testat, DET BLIR INTE GODARE

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo

Sök