Jahapp.
Jag har FÖRSÖKT hämta grejor idag. Det har inte gått...
Mailade en förfrågan vid lunch om när han var hemma, och skickade sedan SMS också.
SMS 6 oktober 2008 från Ellen:
Hej. När finns du hemma idag? Tänkte försöka få ihop det så jag kan hämta delarna. Mvh Ellen
SMS 6 oktober 2008 från Robban:
Ikväll klockan åtta
Oj det var sent. Behöver få min sjuåring i säng och få körhjälp för jag är inte i skick att mörkerköra. Hur dags åker du i morgon då?
Jag sänder ett SMS när jag kommer hem
Sedan hände inget mer, så vid nio skickade jag följande SMS:
Nu lägger jag dottern och avbokar chauffören. Hur dags åker du i morgon?
Finns folk hemma hela dagen.
Måste ju bara tacka för allt stöd ni ger mig här, det är värdefullt, och förhoppningsvis klarar jag av att stå på mig när delarna ska hämtas. Idag hade Seth möjlighet att hänga med, nu får vi se om jag kan få ihop det så jag kan ta mig iväg i morgon. Är egentligen bokad på förmiddagen (Stödteamet kommer och hämtar mig för att handla mat) men det kan jag avboka om det behövs. Om jag kan ta mig iväg och handla på annat sätt alltså...
Är hur som helst förberedd med alla mailen utskrivna och i ordning, och dessutom en sammanfattning där jag noterat det jag ska använda som argument tänkte jag: Avtalat pris och specat vilket arbete och material som avses, avvikelse på 15 procent enligt konsumentrådgivaren, när vad har skett och vad andra firmor lämnat för offerter på samma arbete.
Kramar // Ellen