3951
Sök

En billiga raggarbil.

3 650 Inlägg
25 augusti 2008
_Glenne_ skrev:
Kesler skrev:
Holiace skrev:

Kanske det. Men ingen av dem är bönder. De är alla ungar som tycker att Volvo med RWD är coolt... Eller?

skulle nog säga att alla är bönder, inga är direkt från stan

så om man inte är från stan som är man bonne? duktigt sagt roll

btw, hellre bonne än stadsfjolla isf lol

bra där, läs igen..tror inte det är SÅ många från stan som väljer att hoppa sönder & klottra ner en volvo å använda som raggarbil..då man oftast endast kan ha 1 bil, medans folk brån landet har mer plats på gården ex och kan ha fler bilar.....

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
25 augusti 2008
Kesler skrev:
_Glenne_ skrev:
Kesler skrev:
skulle nog säga att alla är bönder, inga är direkt från stan

bra där, läs igen..tror inte det är SÅ många från stan som väljer att hoppa sönder & klottra ner en volvo å använda som raggarbil..då man oftast endast kan ha 1 bil, medans folk brån landet har mer plats på gården ex och kan ha fler bilar.....

finns inte så många söndersvinade volvos osv på landet här iaf, inte på den sidan av stan jag bor på, man ser fler av dom i stan iaf smile

btw, så gillar inte jag heller sönderhoppade och risiga gammla volvos osv smile... eller jao, om man ska ha som bus/lek bil så vill man väll kanske inte ha världens fräschaste bil men endå smile
Senast redigerat av _Glenne_ (25 augusti 2008)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

3 650 Inlägg
25 augusti 2008
_Glenne_ skrev:
Kesler skrev:
_Glenne_ skrev:

finns inte så många söndersvinade volvos osv på landet här iaf, inte på den sidan av stan jag bor på, man ser fler av dom i stan iaf smile

btw, så gillar inte jag heller sönderhoppade och risiga gammla volvos osv smile... eller jao, om man ska ha som bus/lek bil så vill man väll kanske inte ha världens fräschaste bil men endå smile

dom vill väl åka in till stan å glänsa lite hehe

ne men, menar bara att det jag sätt/vet hittils är ialf att "volvoraggare" oftast kommer från landet nånstans smile Sen så skriver man "bönder" för det väl de ni är? lr? blir lite jobbigt att skriva, folk från landsbygden heh

4 506 Inlägg
25 augusti 2008
[OT]

Bönner / Stabor...

Människa som människa (Fasst ändå inte)
Världen är uppbyggd på jordbruk och det är väll en utav de
viktigaste resurserna som finns. Jordbruk & boskap..
Annars hade inte fullblodade stabor kunnat överleva.
Ingen annan för den delen heller...

Kan du andas kan du dö.

71 Inlägg
16 augusti 2010
Att kalla Volvo för raggarbil e som att kalla en Honda MT50 för sportmotorcykel.... De blir aldrig sant...

Kapitäner har används på raggen ett bra tag, och kommer alltid att finnas någon på en cruising.. Min far hade en Kappa en gång och raggar runt i.. Balla bilar enligt mig.
Billig jänk va frågan. Caprice e svaret, billig, bra, och dom går hela jävla tin..

Ja vet att ja har en Volvo, men de e bruksbil, skulle fan aldrig ta den till en cruising.

156 Inlägg
16 augusti 2010
köp dig en van eller nåt annars inte så dyra men roligt har man om man åker crusing,

423 Inlägg
17 augusti 2010
2 år gammal tråd tongue får hoppas att han hittat sig en bil vid det här laget.

Sök