ja det har hänt en massa grejor sen jag tittade här sist,vet ej riktigt vad jag ska säga mer än att den e ju grymt snyggt..fräsigt med kombinationen på lacken i motorrum o på bilen.full pott från min sida iaf..Mvh Micha
Det finns nog inte tillräckigt med adjektiv i det svenska språket för att beskriva hur fin din bil är. Jag är imponerad. Fortsätt i samma anda. mvh Aidin
Det finns nog inte tillräckigt med adjektiv i det svenska språket för att beskriva hur fin din bil är. Jag är imponerad. Fortsätt i samma anda. mvh Aidin
oj ja kan inte göra annat än att tacka
Zairon skrev:
Fy helvete va bra det bli Micha! Det får fan bli en fotoshoot när bilen är klar och vädret tillåter big_smile
Tackar Jimmy, självklart kommer du få dra ett fotosession sen när allt står klart de ser jag framemot!
Micha_Riskok skrev:
a det har hänt en massa grejor sen jag tittade här sist,vet ej riktigt vad jag ska säga mer än att den e ju grymt snyggt..fräsigt med kombinationen på lacken i motorrum o på bilen.full pott från min sida iaf..Mvh Micha
hehe de e ju bra, hade varit tråkigt om de inte hänt ngt alls sen du titta in sist ja tackar o kul att du diggar bygget!
sir_daniel skrev:
är sådannahär trådar som gör en mer sugen att få tid att börja med sin egen eg!
tjejen tyckte att bilen såg fin ut och tyckte vi kunde få ordning på vår snart så jag kunde göra den lika snygg (minst lika snygg wink )
hehe tack, jaså du sitter på en EG du med låter trevligt hehe, bara bygga vettu
haha nä det är nog ingen som vet vart Alfta ligger:P grym beställning. kommer bli hur fett som helst!!
edit: hur kommer du göra med väghållnings biten detta år? sänkfjädrar?
Hehe ne kan tro att de är så haha =P jodå de kommer nog sitta fint på bilen, väghållning än så länge är bara Sleeves, köper Coilisar så fort ja fått in mera cash haha de e dyrt o bygga bil =P
Fina grejer du har beställt Micha! Vill bara råda dig att byta ut filtret som följer med CAI till ett green cotton eller K&N då det medföljande filtret är urselt! Säger det utav erfarenhet. Fortsätt i samma stil mvh aidin
Shit, vad bra det går för dig! Riktigt kul! BTW, Snart kanske vi har något gemensamt hehe
jo vi har fått in ett riktigt flyt på grejerna nu tack...
jaså vad har vi som kommer bli gemensamt mera än ombyggda hondor?... bur?
mvh, MichA
Aidin skrev:
Fina grejer du har beställt Micha! Vill bara råda dig att byta ut filtret som följer med CAI till ett green cotton eller K&N då det medföljande filtret är urselt! Säger det utav erfarenhet. Fortsätt i samma stil big_smile mvh aidin
Tackar sjklart kommer ja inte köra filtret som följer med, kommer köra ett svampfilter grönt för att matcha resten av bilen